idamartinakarlsson

NO ONE WANT'S FOREVER ANYMORE

Publicerad 2009-06-21 20:33:54 i

Hejsan hoppsan! Shiiit vad roligt jag har haft!! Igår då så åkte jag ut till Kärringön,till Jannike & allt annat folk. Precis när mamma kkört ut mig dit så börjat det SPÖREGNA,bara sådär. Det var ju jätte fint innan,solen sken & allt. Hur som helst så blev mitt täcke blöt,kudden också. Där på Kärringön var Kaj,Linda,Gröten,Niclas,Robin & Osacr med. Vi hade väldigt roligt. Kom en till regnskur där så vi fick sitta inne i båten 6 spela kort medan vi väntade,sedan åt vi & sedan åkte vi iväg till Bergön,till Grötens stuga. Vi var uppe rätt så länge iaf,hade roligt &så. Sedan sov jag & Jannike i båten,mysigt,men lite små kyligt på kvällen & KOKHETT på morgonen. Solen lyste in precis på oss,iaf på mig. Och idag har jag tagit ärets första dopp,härligt! Men nädta gågn badar jag iaf inte där,gud villen äcklig botten. Det vi har gjort idag var att steka steka,steka ännu mer,steka,steka lite till,så just nu sitter jag här,röd över hela jävla kroppen,bränner överallt & det svider,ser ut som en kräfta helt enkelt! Ansiktet är illrött,mamam tyckte det såg ut som om jag hade sprungit maratonloppet. Men nu har jag ju iaf fått lite färg,& nu är jag ju ingen blekfis längre,& det röda blir alltis brunt efter några dagar. Så åkte vi båt hem,Kaj drog gasen i botten & hela jag blev nerstänkt md vatten därför att det var lite mycket vågor där ett tag. Alla skrattade,tom jag. Sedan somnade jag & Jannike i båten. Så var vi helt plötsligt framme 6 nu har pappa kört hem oss till mamma,så nu blir jag här i två veckor. Snart ska jag gå & duscha. Ska bli otroligt skönt att få av sig allt saltvatten & duscha överhuvudtaget! Sedans ak jag sova. Imorgon blir det stan med Jannike & efter det ska vi kanske hyra film eller någontign annat. Vis ak iaf vara med Fille. Men nu ska jag fortsätta skriva med Jannike,Emil & Karin.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela