idamartinakarlsson

PLEACE DON'T LEAVE ME

Publicerad 2009-06-27 12:42:25 i

Godmorgon! Gud vilken natt. Jannike hämtade mig vid ett inatt,vi gjorde fika & pratade lite bara. Sedan när vi hade lagt oss så ringde det. Då var det Gabbi,sen ringde Josse & sedan Gabbi & det var väldigt mycket. Vart lite mycket där,så det ringde nästan hela natten. Jag & Jannike är väldigt trötta & ska ut med båten om ungefär en timme kanske. Hur som helst så åt vi nyss frukost & nu håller vi på & fixar oss. Medan så dunkar vi musik på högsta volym,I LIKE IT! Så jag blir borta hela dagen,hela natten & imorgonbitti. Ni får sms/ringa om det skulle vara nått eller om ni vill vara social,076 8111 762. Men nu ska jag hjälpa Jannike med att packa så ska vi väl åka till hemmakväll & hamnen sen.


JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET!!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela