idamartinakarlsson

SOMMARLOV

Publicerad 2009-06-12 10:38:38 i

ÄNTLIGEN SOMMARLOV!! Vädret idag är verkligen kyligt,mulet & blä. Men hur som helst så har jag precis kommit hem från skolavslutningen. Det var rätt så skönt,satt på en stol,lyssnade på sång,tal mm. Nu har jag precis öppnat mina betyg. Jag har likadana betyg som i julbetygen. Men jag är super duper nöjd iaf! Men efter jul,vad jag kan minnas,så har inte vi haft någon samhällskunskap. Det har,eller ja,hade,jag i julas,nu har jag fått ett G,fast vi inte ens jobbat med det? Är det jag som inte kan komma på att vi har jobbat med någon samhällskunskap eller? Eller det kanske juridiken tillhör till? Aja,men jag ligger ändå på samma betyg,jag fick nämligen VG i Hem -och konsumentkunskap,det trodde jag faktiskt inte! Men hur som helst så är jag super nöjd. Nu ska jag göra mig någonting gott,kanske kaka &en varm kopp te. Ska nog vila mig lite,också platta håret. Senare ska vi först hem till Emma & sen till Amelie då,två studenter. Sedan blir det väl hem till pappa eller så.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela