idamartinakarlsson

TODAY IS WHERE YOUR BOOK BEGINS THE REST IS STILL UNWRITTEN YEAH

Publicerad 2009-06-10 19:18:20 i


Spöregn. Idag har det verkligen spöregnat. Det är så trist. Igår somnade jag i sängen med en filt. Igen. Så jag glömde ställa klockan, men som tur var, så vaknade jag halv tio & jag skulle gå halv elva. Så det var ju bra. Sen kom pappa hem för han skulle tydligen också till en doktor, så då fick jag åka med honom istället & slapp gå. Jag var där i ungefär en timme, sen skulle jag gå hem. För er som inte vet så var jag på Hälsocentralen alltså.Tänkte ''Jag går via Lillfjärn,det går fortast'', så då sitter det såklart ett fyllogäng där som börjar hålla på. Men som tur var pratade jag med mamma i telefonen. När jag kom hem la jag mig i sängen,kollade lite grann på Sällskapsresan,åt bl a glass i stora lass. Sedan somnade jag till & sov till ungefär klockan halv fem. Men då ringde jag mamma & frågade vad hon gjorde,då var hon nere på stan & köpte studentpresent till två stycken som vi ska fira på fredag. Trevligttrevligt! Så jag fick vara lite smakråd & så. Gick också in på andra affärer. Med mig hem fick jag tre par jätte fina örhängen. Ett par som med röda rosor,guldkedja,pärlor,svårt att förklara,men hur som helst så köpte jag dom,jätte fina & som jag kollat på länge. Sen fick jag ett par små ljus rosa söta rosettörhängen med mig också,med vita prickar på. Hur söta som helst! Och ett till par silvriga rosettörhängen. Vart väldigt nöjd & alla tre par örhängena blev,60kr?! Det är ju super billigt. Skulle egentligen kosta det dubbla, 120 kr alltså,för det var halva priset på alla smycken. Nice! Hur som helst så har jag nu kommit hem,ätit pappas tjockpannkaka & nu sitter jag här. Ska kolla lite på internet ocksånu,sen klockan åtta ska jag sätta mig i soffan eller sängen & kolla på en deckare som går på kanal 4. Miss Marple,tror jag den heter. Min typ av film,jag älskar gamala deckare. Tänkte också meddela att ag ska lägga till en till kategori som kommer heta någonting. Jag har inte bestämt exakt vad den ska heta. Men där kommer jag lägga in outfit,shopping,mode,sånt som jag hittat som jag vill ha mm. Så nu vet ni det! Jag blir så sur,man vet inte vad det kommer bli för väder i över morgon,på fredag,på våran skolavslutning. Ena stunden står det att det ska bli sol,sen moligt,halvklart,regn,hur ska dom ha det! Hoppas bara på att det iaf inte blir regn eller blåsigt.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela