idamartinakarlsson

IT'S FRIDAY I'M IN LOVE

Publicerad 2009-06-11 15:24:26 i

Grymt rolig dag! Pappa körde iväg mig till Björkberg ,där vi först skulle kolla på lärarna-niorna,i fotboll. Och sedan spela brännboll mot en massa andra åttor. Det var kallt,blött & äckligt väder,men det var faktiskt rätt så roligt ändå. Speciellt eftersom att VI VANN,8A VANN! Första matchen vann vi med 40 poäng, andra matchen blev det ganska så jämt tror jag,men vi vann den också. Sedan sista matchen,skulle vi möta 8F, det var så otroligt jämt! Vi fick 36 poäng, & 8F fick 34 poäng. Ni ser var jämt det var! Fast vi var värda den här platsen i år, förra året förlorade ju vi med en ändaste poäng. Så det kändes extra skönt. Sedan cyklade jag hem med Cissi,hämtade plånboken,stack ner på stan. Sprang runt i tre olika blomsteraffärer,jag var in ungefär tre gånger i varje butik tror jag,haha. Jag visste inte vilken blomma jag vela ha,men jag kom tillslut hem med en som blir jätte fin till min klänning. Jag ska nämligen ha blomman i håret,det är därför jag skulle köpa en. Gick även in på Ur&Penn igen,då hittade jag såklart ett par örhängen till som jag vela ha/behöver. Ett par vanliga svarta pärlor bara,ingenting märkvärdigt med det är så bra att ha i svart,passar till allt,sen har jag inga svarta heller. Nu har jag iaf kommit hem då,fryser som en tok,så nus itter jag här med raggsockar,tofflor,mjukisar,linne,långärmat & halsduk. Börjar faktiskt bli lite varm nu, hungrig också för den delen. Ska nog gå 6 göra mig någontign att äta. Sen ska jag bara slappa,kanske sova en liten stund,senare äta & duscha. Sen sova,ska lägga mig tidigt ikväll,så jag inte sitter & jäspar hela dagen imorgon. Imorgon slänger jag väl upp någon bild på klänningen som jag kommer ha på mig. Om jag hinner de vill säga. Jag,mamma & brorsorna ska ju först till Emma & fira henne som tar studenten. Och sedans ka jag & mamma till Njutånger & fira Amelie som också tar studenten. Ska bli så roligt! Så vi får se om jag hinner,annars kommer bilder troligtvis på lördag eller söndag.


Gud vad jag saknar dig, längtar tills på måndag då jag sätter mig på bussen, på väg till dig!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela