idamartinakarlsson

WHEN EVERYTHING IS GOING WRONG, THINGS IS JUST A LITTLE STRANGE, IT'S SO LONG NOW YOU'VE FORGOTTEN HOW TO SMILE

Publicerad 2009-06-26 22:22:46 i

Hejsan hoppsan i värmen! Det är sjuukt onormalt varmt nu. Man svettas inomhus också. Shit! Hursom helst så låg vi på Maln förut,det blev inte Hölick. Men vi var bara där i tre timmar,doppade mig tre gånger,& jag är ILLRÖD på mina lår,baklåren &vaderna alltså. Det svider & är så jävla obehagligt! Just nu sitter jag här & lyssnar på musik. Har diskat,städat lite på rummet. Suttit en del vid datorn & kollat på ett avsnitt av The Hills. Men en sådan här dag akn man ju för fan inte sitta inne. Då måste man ju vara ute. Så nu har jag,mamma,brorsorna & Lövis ätit middag. Dom åt wook & jag åt couscous sallad,MUMMS! Och nu har jag & älskade mamma precis kommit hem från stan. Vi tog bilen ner till stan,parkerade,gick & fönster shoppade,sedan traskade vi iväg till Kioskpiraten för att köpa lite godis till kvällen. Köpte även en varsin bägare med kulglass,gick vid hamnen & pratade om allt. Kollade på båtarna & bara njöt av sommaren. Men nu har vi som sagt var kommit hem,mamma ska ringa till Johanna & jag ska sitta här & lyssna lite på micael Jackson som har inatt gått bort. Detär helt sjukt,det känns liksom så overkligt på nått sätt. Även om jag liskom aldrig lyssnat på honom,haha. Hur som helst så blir det mys med mamma nu,vi ska väl, bara sitta & umgås,kanske på balkogen med te annat gott. Så måste jag packa,för imorgon drar jag,Jannike,Linda & Kaj ut med båten igen! Så jävla härligt! Haha,så Jannike är å fest nu 6 ska hämta mig med moppen vid ett inatt ungefär. Så det är bara att hålla sig vaken. Men nus ka jag fortsätta lyssna lit epå musik & kanske röjja undan lite.


DU ÄR SÅ BRA!




Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela