idamartinakarlsson

YEY,IDA IS SO HAPPY!

Publicerad 2009-06-07 14:00:26 i

Yeppyepp,det stämmer,jag är bara såå glad! Karin undrade om jag vela komma till henne,i Sveg, nästa måndag,den femtonde-artonde. Och nu är det bestämt. Jag ska komma till Karin då & vis ka ha det så himla kul tillsammans,som vanligt! Vis ka gå på Svegs café, ha det härligt & gud vad jag längtar! Sommaren 09 kommer bli den bästa!

Nu ska jag till att baka '' Baka onsdag, skär torsdag'',MUMMS! Jag & mamma har lyssnat på musik medans vi spelade kort. Vi har ätit frukost & pratat lite om allt möjligt & sådant. Nu väntar jag på att Karin ska kolla busstider till Sveg då,sås ka jag baka lite sen.
I'm so happy,happy,happy,happy!



<3




Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela