idamartinakarlsson

YOU'RE THE REASON I NOW LOVE LOVE LOVE

Publicerad 2009-06-15 09:43:54 i

Godmorgon godmorgon! Nu får det bli ett kort inlägg,jag är lite stressad. Igår kväll kom Jannike hem till mig,sov även över här. Vi hade hur kul som helst & skrattade jag vet inte hur mycket. Sen kan Jannike får sådana dära jätte skrattattacker! Det är helt sjukt vad hon skrattar då! Men hur som helst så hade vi väldigt kul! Vi gick & la oss vid klockan ett någon gång. Men nu har jag vaknat iaf,ställde klockan på nio. Om ungefär 40 minuter ska jag åka iväg till Ljusdal,ta bussen där till Karin i Sveg. Det ska bli såå roligt! Men ni får jätte gärna vara social på bussen, 076 8111762. Men nu måste jag verkligen gå. Ska försöka väcka Jannike,hur nu det ska gå,vi har inte ens ätit frukost än,inte tvättat mig eller borstat tänderna eller nått! Så jag måste verkligen skynda mig nu!




Världens sötaste ungar,sötare saker får man ju leta efter! <3




Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela