idamartinakarlsson

<3

Publicerad 2009-03-20 16:44:38 i



Mellisa Horn - Hanna

Visst finns de dagar som jag kan vara snäll
Och låtsas som förut
Och visst finns de dagar som det kan göra ont
Att se dig ramla här omkring
Det fanns en kärlek men den har brunnit ut
Du fick för stor del av mitt liv jag kunde inte andas tillslut
Du säger att du minns så att de känns som igår
Men det var för längesen för att ens komma ihåg
Och jag som trodde jag var kvar,jag har börjat på nytt
Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen
Jag gav upp för längesen
Jag gav upp för längesen
Och du är kvar med samma folk,kvar med samma man
Lever kvar i samma damm och du går i samma kläder
Blir glad av samma rus som en lögn i vackert väder
I ett övergivet hus
Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för längesen
Det finns ingen att behaga,inget att förklara
Inget att försvara
Jag gav upp för längesen
Jag gav upp förlängesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela