idamartinakarlsson

ÄKTA VÄNNER ÄR DET BÄSTA SOM FINNS

Publicerad 2009-03-25 19:23:38 i



Jag älskar er så oerhört mycket. Ni är dom som står mig närmast här i livet & jag litar på er till 110%. Jag är så otroligt tacksam över att jag har er,så ni anar inte! Jag älskar er,har alltid gjort,kommer alltid att göra.
Ni är sånna äkta vänner som alla önskar dom hade. Och jag är så lycklig,för jag har sånna äkta vänner.


IMORGON KOMMER MIN SJUUUUUUUUUUUUUUUUUKT EFTERLÄNGTADE KARIN HIT. TILL HUDIKSVALL. TILL SOLBÅGEN. TILL SIN PAPPA. SOM JAG BOR GRANNE MED. NI ANAR INTE HUR SJUKT JÄVLA GLAD JA GÄR JUST PRECIS JUST NU!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela