idamartinakarlsson

BUUHUUU :'(

Publicerad 2009-03-29 17:25:29 i

Pappa & jag har vart på Dollar Store,fick även lite saker av pappsen. Tack! Vi åkte till Kioskpiraten för att hämta lite motorcykel delar åt pappa,& när vi ändå var där så tog vi oss en fiak på Skutan. Så åkte vi 6 handlade. Sen dirket när jag kom hem så packade jag upp allt,& sen dirke tner till Karin. Vi har legat & snackat,kollat på tv,sjungit,kollat på en video på Karin & Cornelia när dom var små. Gud vad vi garvade! Sen satt vi & pratade om vårat bidrag som vi skickade in till Lilla Melodifestivalen för 5 år sedan. Och då kom ju Tommy på att vi kunde lyssna på den låten & kolla på texten & så. Så det gjorde vi & då gjorde vi ingenting annat än & garva! Vi var sås må,låten var ju hur rolig/kass som helst & det lät inte ens som oss! Det var så himal roligt,ett minne för livet! Men nu har jag kommit upp hit till mig igen & ätit,efter att ha gett Karin tusen kramar,för nu är hon på Hot Chili & äter,sen går hennes buss till Sveg. Därför är jag fett depp & ledsen nu,även om vi ses på påsklovet igen. Buuhuuu,jag saknar min Karin redan! Jag älskar henne så jävla mycket,& utan henne hade jag inte vart den jag är idag. Men nu så har jag iaf pratat med mamma & jag ska åka till henne redan ikväll ist för att jag åker dit imorgon. Så nu ska jag packa & har ännu inte tagit ner det fula tyget,så det ska jag också göra innan jag åker. Och jag inbillade mig att solen skiner ute & att det var skönt ute nu,så ja gätnkte ja men då akn aj gju ta mig en promenad med musik i öronen också. Men då när jag tittar ut så ser jag ingeting,mer än att det är fullt med dimma. Vet inte vart i från jag fick för mig att det var sol ute nu idag?! Aja,synd att det inte var det.......Men nu som sagt ska jag gå. Ha det bäst!


Nu har min plupp lämnat mig & åkt hem till Sveg igen. Buuhuuuuu,snyft! ='( <3




                             / Ida ♥

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2009-04-01 20:47:04

hahhahaha

" då brukar vi svalka oss med en glass, det tycker vi är jätte gott, smarismaskeeeeeeeeeeeeennns" GHAHAHHAHAHHAH sämst vi va xD

i love u <3

Postat av: Ida

Publicerad 2009-04-02 17:26:41

Hahaha,det är helt sjukt,DET VAR JU LIKOSM 5 HELA ÅR SEDAN! Det är helt sjukt vad små vi var! =)

Jag älskar dig också. (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela