idamartinakarlsson

fifteen truth about me!

Publicerad 2009-03-18 18:49:58 i

berätta 15 sanningar om dig själv.

1. jag älskar glass!
2. jag är den enda i familjen som har gröna ögon.
3. JAG ÄLSKAR SOMMAREN!
4. jag har bara storebrorsor.
5. jag är jätte allergisk mot pollen.
6. mina föräldrar är skilda.
7. jag vill bli frisör.
8. jag är sjukt jävla mörkrädd!
9. näst efter jannike & karin,är min mamma min bästavän
10. min farfar dog på birka paradise båten.
11. jag älskar choklad!
12. jag hatar fok som ljuger & är falska!
13. jag har en pappa som kallas ''Collina'' som har vart domare i 30 år men som nu har slutat.
14. jag fyller år precis när skolan börjar igen efter sommarloven.
15. när jag var mindre fick jag såpbubblemedel i halsen,spydde blod & kunde därför inte prata på en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela