idamartinakarlsson

FREDAG

Publicerad 2009-03-20 17:52:49 i

dagen;

svenska
lunch
SO
engelska
idrott

Svenskan kunde inte Inger ha oss,så vi fick tyvärr ha Henrik. Han sa till oss att vi inte fikc prata något,om vi skulle göra de så fick vi gå ut i så fall. Men han fick stå & prata hela tiden,han sa dom mest onödigaste sakerna & man fick typ ingenting gjort! SO hade vi prov. Det gick sådär,kändes väldigt svårt & osäkert men jag hoppas att jag blir godkänd iaf! Jag kommer att klara det,jag gjorde mitt bästa,bättre kunde jag inte göra! Engelskan skulle vi redovisa våra radio program,jag var jätte nervös även om det gick bra & även fast vårat var sämst,hehe. Idrotten skulle vi spela volleyboll,de gick väl sådär,jag kan ju inte slå på bollen,de gör så ont! Kan inte slå den så långt eller,men jag försökte. Efter idrotten slutade vi,jag skulle gå hem med en proppfull väska,vilket var otroligt jobbigt för den är så tung så man får så fruktansvärt ont i rygg & axlar. Men jag kom hem iaf efter en lång stund. Nu sitter jag här vid datorn & har suttit ett bra tag. Just nu är jag ensam hemma,vet inte vart brorsan är,men pappsen kommer väl hem snart iaf,då blir det pizza. MUMMA! Det var ett tag sen som jag åt det nu faktiskt,så de ska bli riktigt gått. Sen ikväll blir det Let's dance tittande,kanske med pappa,& till det en massa gotta. Sen ska jag lägga mig ganska så tidigt. Jag ska nämligen upp tidigt imorgon för jag ska duscha,fixa mig & sen kommer mamma & hämtar mig,så åker vi på Mattis dop,sen hem till dom i Njutånger,fika,prata & umgås. Men nu ska jag kolla klart på lite The Hills avsnitt,har redan sett dom för längesen,men jag älskar ju The Hills,så varför inte? Så nu måste jag som sagt var kila. Ha de bäst!



Får bli en bild på Lauren Conrad,min favorit i ''The Hills''!

Kommentarer

Postat av: Elin Vestling

Publicerad 2009-03-21 02:28:01

Hon är så grymt snygg :)

Postat av: Ida Karlsson

Publicerad 2009-03-21 10:09:49

Ja eller hur?!

Postat av: Majja M

Publicerad 2009-03-21 17:02:23

The Hills äger ju det går inte utan det!!!!

Postat av: Ida Karlsson

Publicerad 2009-03-21 17:51:34

Nej absolut! Finns inte The Hills,då är de kris!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela