idamartinakarlsson

FREEEEDAAG!

Publicerad 2009-03-27 16:27:16 i

ÄNTLIGEN FREDAG! Den här veckan har i stort sätt gått väldigt fort,ett sotrt plus är det. Hoppas bara på att helen går jätte segt,får väl hålla tummarna för det! Så här har in dag sett ut.

dagen;

svenska
lunch
SO
engelska
idrott


DAGEN BÖRJADE MED DEN LÅNGA SOVMORGON TILL HALV ELVA,SKÖNT! Så innan jag cyklade till plugget,så hann jag med att gå ner en stund till Karin,my darling! Trevligt tevligt hade vi! :) Sen cyklade jag till plugget,skit jobbigt. har ju itne cyklat på ett bra tag. Senb örjade skoldagen. Svenskan hade vi en annan lärare,för Inger var i Sthlm för att fira sin man som fyller 60 år idag! Grattis på honom! ;) SO hade vi genomgång,& jag fick till uppgift av Lasse,att skriva upp nya plaseringar i klassrummet. Så fick jag bestämma själv,så jag satt lite så som jag tror att alla sitter bäst & jobbar bäst med/bredvid. Får väl se vad dom andra tycker på onsdag. Engelskan skulle vi ha samma lärare som vi hade på svenskan. Så vi hade läxförhör & började jobba med USA. Idrotten vart det trampett idag. Det var sjukt jobbigt! Men efteråt kändes det väldigt väldigt bra! Roligt var det också. Körde gärnet. Men sen när jag skulle cykla hem så var det motvind & kallt,sen är det så jobbigt att cykla/gå upp för broman backen. Men det går väl,är bara en aning slö,trött & andfådd när jag kommer upp. Men nu har jag iaf kommit hem. Har läst lite bloggar & så. Och nu sitter jag här & kollar på Andra Avenyn(BÄST!) med lite yougurt som väntar på att bli uppäten. Måste vara hemma nu också,för snart kommer Gun. Är ingne hemma då,så kommer inte hon in. Ska även duscha snart,sen blir det väl äta mat. Och senare ikväll ska jag väl ner på Kvantum & köpa lite gotta,om inte Gun eller pappa redan köpt det. Så till det blir det Let's dance tittande. Det är ju final,så det kan man ju inte missa! Men nu måste jag kila,yougurten väntar. Ha det bäst!



Laila MÅSTE vinna!




                            / Ida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela