idamartinakarlsson

GRYYYYMT KVÄLL!

Publicerad 2009-03-28 23:37:03 i

Dagen har vart grymt rolig! Började med att duscah & göra mig i ordning. Sen gick jag ner till Karin,sen körde Tommy(Karins pappa)ner oss på stan,hans kulle ändå köra hem Corne till Monica. Började såklart med Ginatricot! Där prövade jag två klänningar,en som jag har kollat på länge,men som jag aldrig har provat. Och en annan som jag också har sätt som är jätte söt. Ska iaf köpa en utav dom,kanske båda,när jag åker till Stockholm. Längtar! Sen gick vi igenom hela fyren,sen kände vi att vi var hungriga,så vi stack dirket till Jambo för att ta oss en varsin macka. Själv tog jag en super god Greken,MUMMMMMMS! Ringde även & väckte Jannike då,haha! Sen fortsatte vi rundan på stan med att gå igenom hela Guldsmeden. Där hittade jag inte spec mycket. Träffade bl a Corne igen. Men nu med Monica & hennes dotter,lltså Cornes lillasyster. Olivia heter hon,gud vad söt! Sen gick vi till videoteket för att vi tänkte hyra film. Det blev en film,en varsin Ben & Jerry's + en åt Jannike. Så tog vi bussen hem. Satt nere hos Karin. Karin tog fram guitarren & började spela & sjäng till. Asså man blir tårögd,får rysningar & bara njuter när man hör henne. Filmade hnne för hon är så bra!! Jag lovar att hon kommer bli någonting stort när hon blir stor. Har även bestämmt att när hon fyller 16 år,då ska jag fixa så att dom i Idol kommer & hämtar henne. Hon är så gryyyyyym! Hon & jag tänkt ebara smaka en liten tugga av våra glassar,men när man väl ha tagit en liten tugga,så vill man bara ha mer & mer. Så vi åt upp våran glass,så då gick vi ner på Kvantum & köpte en varsin till,hehe! Sen kom Jannike,hon åt hos oss. Sen gick vi alla tre ner på Kvatum igne för att Jannike skulle köpa något gotta inför kvällen. Så då köpte jag ett paket jordgubbar,Karin köpte en vattenmelon,& Jannike köpte en hel ananas,en hel klase vindruvor,godis & 6 mini chokladkakor. Så när vi kom hem igen så skivade vi ananasen i bitar,la upp vindruvorna på ett fat,smälte choklad & doppade jordgubbarna i & startade filmen. Så har vi bara myst på,men nu har tyvärr dom båda gått hem. Jag sitter här nu,pappa har precis kommit hem & jag ska snart lägga mig & sova. Hur det nu ska gå,pappa kollar nämligen på fotboll på högsta volym! Typiskt...Aja,får väl sova med härsleproppar om det är så då! Men har iaf haft en otroligt grymt rolig kväll,med världens bästa bruds,en massa gotta,en bra film, en massa skratt 6 en massa prat om minnen & en massa prat om den kommande sommaren! Tack för kvällen brudar,ni är bäst! Imorgon ska jag aknske vara lite emd Karin innan hon åker hem till Sveg igen,ska plugga lite & lägga mig tidigt så ja gär pigg inför fotograferingen på måndag. Men nu är jag så trött så jag ser ju knappt vad jag skriver för ögonlocken. Så nu ska jag lägga mig ner i sägen & sussa. Ha det bäst!


Temptation Island - riktigt bra,sorglig & rolig film! Allt i ett! Bra film tips om ni någon kväll inte vet vad ni vill se.


En grymt duktig Karin Regnader! Grmy på att sjunga,man får gåshud & bara ryser! <3


Ena klänningan ifrån Ginatricot. Ljusblå/babyblå klänning,randig ner till & rosa blommig upp till. Urgullig!(en mindre storlek bara).


Och här är den andra klänningen. Mörkblå ner till & mörkblå vit randig upp till. Otroligt skönt,sommrig & även urgullig denna med!
Dom två klänningarna ska jag nog köpa i Stockholm,åt minstone en utav dom,troligtvis den mörkblå(den sista).





                           / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela