idamartinakarlsson

LÖRDAG MORGON

Publicerad 2009-03-28 09:32:26 i

Godmorgon Sverige! Jag la mig ungefär halv tolv igår & låg & smsade med Karin en stund,& nu är jag redan uppe. Typiskt,då kommer jag säkert vara jätte trött ikväll,& det går ju inte. Inte när jag & Karin ska ha roligt & myspys,hiihihiii!Även att det var lite svårt att somna igår också,det var några som hade fest här i området,precis bredvid mig,& dom skrek,det var slagsmål,spelade häg musik & gud vad mycket väsen dom förde sig! Sen idag vaknade jag av att det var någon som plogade med traktorn här utan för,HALV NIO PÅ MORGONEN! Sånt stör jag mig så mycket på! Dom måste ju förstå att folk vill sova,men jag kan säga att det är inte et lättaste när det låter som bara fan utanför. Aja,nog pratat om ljud & annat störande. Nu snart ska jag äta frukost med pappa & Gun. Ska även smsa Karin. Så ska jag hoppa in i duschen,fixa mig & sen ska vi ner på stan en sväng & kolla. Jag ska inte shoppa någonting,men jag ska kolla på lite saker osm jag kan köpa i Sthlm. Vi ska även in på lite tapetaffärer,så jag kan kolla på en tapet som jag kan ha som fondvägg. Ska bli kul att se,om jag hitta någon,dvs. Senare ikväll ska vi väl bara myspysa,snacka en massa som vi alltid gör & sen ska vi väl kanske kolla på film,skratta & sånt. Jannike kanske kommer till oss senare hon också. Ska bli roligt,om hon nu kommer! Jag har ju inte träffat henne sen lägret. Men hon vaknar väl inte än på ett tag,hon kan ju sova hur länge som helst. Men det vore kul att ringa & väcka henne,hehe! ;)Men nu ska jag gå & ringa Karin,& hör aom hon är vakne. Så ska vi väl fixa oss & draner på stan sen då. Ha det bäst!


Här min ännu nya header. Och nu har jag besätmmt att den här ska jag ha!




                              / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela