idamartinakarlsson

Måndagen 23 mars,& det SNÖAR IGEN! :'(

Publicerad 2009-03-23 19:06:07 i

dagen;

engelska
HK
lunch
NO
språk

Engelskan idag jobbade alla på riktigt bra idag. Vi började med dialoger,ganska så enkelt,de enklaste med hela alltet. HK hade vi prov,var lite lättare än vad jag förväntade mig. Men de var fortf inte lätt. Sen åt vi smlorna som vi gjorde förra gången,det var verkligen MUMMA! Det är ju å mycket godare med hemgjorda! NO fick vi bar ajobba på,men jag hade INGEN arbetsro,trodde jag skulle somna där ett tag okcså,var så sjukt trött! Så jag satt & pratade med JOsse & Anton en liten stund. Språket satt jag med Cissi ute i korridoren,vi pratade & vi skrattade. Gud vad roligt vi hade! Pratade även om Stockholm :). Längtaaaar!!!!!!! Sen efter det kom pappa & hämtade mig,jag hängde med till XYZ Maskiner. Skulle egentligen sitta & plugga där men jag hade ingen arbets ro där heller. Garvade nästan ihjäl mig när jag satt & pratade med Tommy där ett tag också,haha vad roligt det var! Sen nu har vi precis kommit hem,vart på Kvantum & handlat också. Nu snart ska vi äta,sen ska ja gplugga & sen ska jag kolla på Andra Avenyn om de har kommit ut då de vill säga. Sen blir de sängen. Har vart väldigt trött idag bara för att jag kom i säng sent igår kväll. Men nu ska jag fortsätta lyssna på världens bästa låt,Taylor Swift - Love story,så ska jag väl gå & äta sen. Ha det bäst!

Även att när man vaknade idag så bara öser snön ner. Jga som ÄNTLIGEN trodde att vårne var påv äg. Men nejdå,nu kommer snön igen. FAN OCKSÅ! Jag blir så less,blir/blev fett deåå när jag ser/såg att det snöar! Bläbläbläblä & åter igen BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! HATA SNÖ,HATA SLAKS,HATA KYLA,HATA VINTERN!!!! Vill ha sommarsommarommarsommar! Nunununununununununununununununununununununununu!!!!!



SOMMAR NU! Saknar  in Karin mest av allt nu...<3



                             / Ida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela