idamartinakarlsson

MATTIS DOP DAG!

Publicerad 2009-03-21 18:07:27 i

Dagen;

Ställde klockan på halv åtta,låg kvar en stund & senare åt jag frukost. Sen var de bara att hoppa in i duschen. Fixade mig,satt vid datorn & sen kom mamma & hämtade mig,så åkte vi till Njutångerskyrka för att kolla på när Mattis döptes. Det var så fint så & Mattis sa nästan inte ett knysst! Sen efter det åkte alla hem till dom. Där åt vi smörgåstårta,fikade tårta,fikade små kakor & beskvier,smörgåstårta igen & sen blev de ännu mer fika! Har ätit FÖR MYCKET idag! Och inte nog med det,sen blev de gå & små äta & äta Spagetti & Köttfärsås. Jag försåtr inte hur jag kunnat få ner allt detta i min mage. Helt sjukt! Iaf så har vi umgåts,gosat med Mattis,FIKAT,suttit vid datorn,kollat på tv & bara hft de kul. Men det var hur trångt somhelst eftersom att vi var så många,så de blev lite jobbigt. Så nu är man helt jävla slut! Känns som om jag kommer somna ganska så fort ikväll. Men nu har iaf mamma kört hem mig igen,vill egentligen vara med mamma för jag är på mamma humös just nu! Saknar henne redan! Men jag fick iaf en hel smörgås tårta med mig hem,hur jag nu ska kunna orka äta upp den?! Fast de är klart,jag har ju pappa som ÄLSKAR smörgåstårta & som kommer nog äta en hel del skulle jag tro. Men nog pratat om smörgås tårtor. Nu ska jag bara koppla av,sen ikväll kanske jag & pappa ska ner på Manis & kolla på ishockey,ska sms & fråga om Robert ska hitta på nått speciellt ikväll,han kaske har lust att hänga med? Om jag nu ens orkar att gå ner på stan,får väl se hur jag gör. Men nu ska jag lägga mig sängen & kolla på tv,& kommer troligtvis att somna...Ha det bäst!



En bild på mig(inte så fin)som mamma eller Lasse tog idag på dopet!




                        / Ida ♥









Kommentarer

Postat av: Majja M

Publicerad 2009-03-30 14:57:29

Vad fin du va!1 <333 Har du ett brunt och blått öga? Love you<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela