idamartinakarlsson

~ NATTI NATTI ~

Publicerad 2009-03-30 22:04:41 i

Haha,vad fel man kan ha. Jag måste ha världens bästa mobil. SÅ många gånger som jag har tappat den i marken,hur luckan är osv,så har jag lyckats fått igågn min mobil igen & nu går den prima! Visserligen vill jag verkligen ha enny. Men jag fyller ju år om 5 månader,haha låter as långt,men med tanke på hur fort dom här månaderna har gått så fyller jag ju år snart! Om jag inte fått en ny mobiltelefon tills dess,så får jag väl önska mig en. Funderar på om jag ska skriva en liten mini önskelista på vad ja gönskar mig. Det är bra att ha,annars kanske man glömmer bort någonting när det närmar sig födelsedagen,& då vet man ju inte vad det är & får ångest för att man inte skrev ner det på en gång. Men om jag har tid så kan jag ju faktiskt göra det imorgon. Nu har ajg ätit middag,fikat,kollat på ''Hundtricket'' & till och med hunnit packat in alla mina kläder & ställt allting på plats. Känner mig duktig faktiskt! Dock blev det ingen promenad idag,bode jag & mamma blev så trötta. Så vi ska ta det någon annan dag,kanske någon dag då solen skiner mycket. Då är det ju så härligt! Sen så har jag utvecklingsamtal klockan 17.00 imorgon. Så då har mamma & jag bestämmt att vi ska gå på stan tills dess imorgon. Ska väl kolla lite till på vad jag bl a kan köpa i Stockholm. Men just nu är klockan 21.59 & jag sitter här med en hel kopp te & sa till mig själv att jag skulle lägga mig SENAST klockan tio. Haha,lyckat,men så setn blir det ju ändå iunte. Ska ju bara slänga i mig mitt te & sen tvätta mig & borsta tänderna,sen ner med mig i sängne & sussa. Natti Natti. Ha det bäst!


SOL,HAV & VÄRME,VAD KAN BLI MER BÄTTRE NU?






/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela