idamartinakarlsson

NY VECKA & NYA TAG!

Publicerad 2009-03-30 14:48:21 i

dagen;

engelska
HK
lunch
NO
språk


Engelskan idag så det första Inger säger när hon kommer in det är: ''Ja hörrni,det blir ingen fotografering idag. Fototgrafen är sjuk.''. Ja happ,då har man fixat sig i onödan då var det första jag tänkte. Så nu blir det framöver ist. Vet inte riktgit när. HK gjorde vi pizza. Pizzan vart super. God & allt! Sen har vi bestämmt att efter lovet ska vi ha praktiskt prob,ska bli roligt med en anna typ av prov faktiskt. Kanks ejag kan förbättra mina betyg,eftersom att ja gär mycket bättre på att laga mat/baka,än vad jag är på att göra ett skriftligt prov. På nått konstigt sätt! NO hade vi inte Ninni för hon var tjänsteledig idag,ska även vara på fredag. Så då fikc vi ha en annan ist. Minns inte vad hon heter,vet bara att det är Jontes moster/faster,vet inte riktigt vad det är hon är åt honom. Men iaf så var det mest prat på lektionen. Jag gjorde väl ungefär bara fyra uppgifter,men det är ju bara såå tråkigt med NO. Kan vara bl a det tråkigaste ämnet!Språket skulle vi ha vikarien idag också. Andreas eller vad han heter. Gud vad arg han är/blir,för minsta lilla! Ingen vet. Jag,Emmy & Cissi jobbade iaf på,en mycket funny lektion var det idag iaf! Nu har jag gått hem,sitter lite vid datorn här nu & läser bloggar. Ska snart byta om till mjukisar & starta någon bra film. Sen ska jag & mamma ta en promenad idag,eftersom att vi inte gick på stan. Kanske blir en promenad ut till Maln som vi brukar göra. Får väl se vart fötterna tar oss. Men nu som sagt ska jag byta om & se på film,kanske proppa i mig en...eller två,CataLena kakor. Dom är väldigt goda! MUMMS! :) Ha det bäst!



Tänk om det ändå kunde vara sommar nu & om man ändå kunde få vara så är brun?!






/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela