idamartinakarlsson

OM MIG

Publicerad 2009-03-25 18:50:39 i

Lovar du att vara ärlig? självklart!

Du heter: Ida Martina Karlsson

Smeknamn: Idis & Karlsson

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell

Beroende av: HAN,sommar,Karin,Jannike!

Vad tror folk om dig?: Det vet väl inte jag? Något bra hoppas jag...

Stämmer det?: Inte vet jag!

Vad säger du för att imponera på någon?: Inget speciellt? Det bara blir av.

Hur imponerar man på dig?: När man är sig själv.

Brukar du skratta för dig själv?: Haha, ganska ofta! ;)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Står här utanför nu!

Var bor du?: Hudiksvall

Trivs du där?: Jadå,har ju alltid bott här,så man känner sig hemma här. Men skulle lika gärna kunna tänka mig bo i Sthlm,G-borg eller någon annan stor stad.

Äger du några converse: Nix

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk mot något:  Jag är tyvärr väldigt väldigt allergisk mot pollen...=/

Hur svarar du i mobilen: ''Aaa hallå det är Ida'',''Aaa'' eller ''Hallå''.

Vem ringde du senast?: mamma

Brukar du komma i tid: Till skolan,så jag för det mesta. Annars om jag gör det,är det ALLTID på matte lektioner?!

Hur känner du dig nu: Bra!Lite trött men annars är det bara bra med mig.

Vad saknar du: karin,jannike,sommar & mamma!!

Hade du en bra kväll igår: NJae,hade världens huvudverk & mådde illa & trodde jag skulle spy.

Är du blyg?: Faktiskt ibland.

Sysslar du med någon idrott: Nej. Men jag älskar ishockey.

Vill du hellre ha mail än brev: Ingen aning. Brev är väl roligare,men mail mer lämpligare på nått konstigt sätt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det vet jag inte,har ja ginte tänkt på eftersom  de förhoppningsvis aldrig kommer inträffa ..=P

Är du nöjd med ditt liv:  JA!!

Är du bortskämd: Nix

Vad gör du i morgon: Skolan,hem & plugga,tv;n/datorn,äta,sova.

Vad är det värsta du vet?: När folk inte kan vara sig själva & när man ljuger!

Vad längtar du till?: Tills att jag får träffa Karin,Jannike & SOMMARN!!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har dom bästa. Dom är dom vänner som alla önskar att dom hade,& jag har dom. (L)

Vad använder du för shampoo?:
Garnier Fructis

Hur gammal är du: fjorton år än så länge,femton den 27 augusti .

Gröna eller röda äppeln: gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma,annars sätter ja gmig för mig själv & surar & får ur mig ilskan,eller så går jag ut & går.

Gillar du golf: Har aldrig spelat,eller räknas det på Wii? ;)

Vilken tid gick du upp idag: halv sju ungefär -.-

Har du sovit i din egna säng inatt: japp

Har du strumpor på dig nu: strumpbyxor

Är det okej att gråta: självklart,varför skulle det inte vara?!

När grät du senast: vet inte,var nog ett bra tag sen nu.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: dela med mig till nära & kära,shoppa,ut & resa,betala skulder om jag hade några.

Bär du glasögon eller linser: nix

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: absolut inte,visst det är snyggt,men inget måste!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: beror på när jag la mig kvällen innan

Har du piercing: öronen

Solar du ofta: every day på sommarn!

Är du bra på att laga mat: haha,inga komentarer!

Är du flygrädd: nix

Hur vig är du: mycket vigare förut när jag gick i cheerdance.

Är du musikalisk?: njae

Tror du på ett liv efter döden: ingen aning,

Tycker du om sushi: har aldrig ätit,men skulle gärna vilja prova!

Vad äter du helst när du ser på film: en massa gotta såklart!

Har du tandläkarskräck: nix

Är du morgon- eller kvällsmänniska: jag vet inte,om jag måste välja så måste jag nog säga kvällsmännsika

Vilken ögonfärg har du: mörk grön

Biter du på naglarna:
försöker sluta

Röker du: ABSOLUT INTE! Mår ju illa bara jag känner lukten...

Senaste låt du hörde: Taylor Swift - Love story <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela