idamartinakarlsson

ONSDAG

Publicerad 2009-03-25 16:26:27 i

dagen;

bild
matte
lunch
språk
svenska
SO

Bilden gjorde jag klart en hle grej nästan,& jag började idag. Bra jobbat av mig tycker jag! En liten sak kvar bara. Matten fick vi ha Patrik,för Ninni var tydligen sjuk. Och även där tycker jag att jag jobbade på riktigt bra faktiskt! Hann klart hela blåa kursen. Språket skulle vi inte ha någon lärare,för Ursula skulle operera sig & vi fick inte ha någon vikarie. Så jag & Cissi stack hem till henne,bakade en kladdkaka,åt flingor med mjölk hehe,satt vid daotrn & kollade på tv. Sen fick vi springa tillbaks till skolan för att inte komma försent. Och som tur var så kom vi i tid. Svenskan fick vi inte prata för Inger,så då blev de bra jobbat. SO hade vi genomgång om de nya som vi ska börja med,jag var så trött så jag hängde inte med alls. Det var nog de ändå dåliga idag. Nu har jag kommit hem för ett tag sen. Har läst lite bloggar & ätit kladdkakan. Men nu ska jag snart sätta mig ner för att plugga & bara slappa. Sen ikväll ska jag försöka att lägga mig tidigt. Idag är det även VÅFFEL-DAGEN. Så dåb lir det svullande också. Men nu måste jag kila. Ska kolla på ''My super sweet 16''. Ha det bäst!



MUMMA!!



                         / Ida ♥




Kommentarer

Postat av: vestling

Publicerad 2009-03-25 16:50:34

Hej :D tack för erbjudandet, men jag åker hem på söndag redan:D



Kramar

p.s jag gillar hundtricket jag med :)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-03-25 17:55:36

Jaha,då behövs det ju inte! ;) Kul för dig att du ska få träffa familjen igen,de var ett tag sen va?



Den filmen är jätte bra. =D



kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela