idamartinakarlsson

onsdag

Publicerad 2009-03-18 18:35:48 i


Stockholm om ungefär en månad,Stockholm here we come,yes!


dagen;

bild
matte
lunch
språk
svenska
SO

Bilden idag jobbade vi nästan hela timmen,slutet av timmen gick brandlarmet. Ingen visste om de brann eller inte & alla trodde ju att de bara var övning. Eftersom att alla gånger larmet har gått har de bara vart öving,så alla segar ju ut & tänker att de är ingen fara. Men en vakcer dag när de väl brinner kommer de ju bli kaos om alla segar ut. Men men,slut pratat om brandlarm. Matten hade vi någon vikarie för Ninni kunde inte ha oss. Vikarien tror jag går på broman gymnasiumet,är inte säker men jag tror det. Hon var VÄLDIGT dryg,noga & konstig. Usch,aldrig mer henne Ninni! Lunchen var rolig,satt & åt med Emmy,Johanna & Sis,guuuud vad vi skrattade,haha men de var ju så roligt! :) Språket kunde typ ingen koncentrera sig idag. Alla satt & babblade & Ursula blev sur & sa åt oss att vi kunde jobba ungefär tio minuter,så kunde man prata lite & sen jobba en stund till. Vi gjorde så,men då blev hon sur för de också? Konstig människa,verkligen...Svenskan var lika rolig som igår,nästan lite roligare. SO hade vi genomgång & vi sköt fram provet till på fredag ist. De känns skönt,då hinner man kolla egenom häftet & kolla vart man hittar allt & förstår. Sen hängde Cissi med mig hem idag. Trevligt trevligt! Även om vi inte gjorde så mycket,kollade på AA,satt vid datorn,kollade på tv & sen nu har hon precis åkt hem. Senare ska ajg sätta mig & plugga lite & lägga mig tidigt,för imorgon måste jag gå upp tidigare,för jag ska gå till skolan! Skit också,& mamma kan inte köra mig för hon är i Söderhamn. Bajs också! Helvete! Aja,ska försöka att sluta tänak på de. Nu ska jag sitta kvar lite vid datorn,sen ska jag ner på Kvantum för att panta,köpa mjölk & köpa mig en glass också faktiskt! MUMMA! Sen ska jag äta mat & försöka röja undan lite här tror jag. Vi får väl se hur de blir med den saken. Även att nu har redan mer än hälften av skoldagarna gått & två dagar kvar bara. Vad dom här dagarna har gått fort,hoppas bara på att helgne går jätte segt. Strålande väder är de ju också,nu är de ljust när man vaknar & ljust när man går hem,till & med nu är de lite ljus ute. Skönt,de luktar vår känner jag! Yippie! Men nu måste jag gå. Ha det bra!

                               / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela