idamartinakarlsson

PLUGGAPLUGGAPLUGGA

Publicerad 2009-03-22 20:44:57 i

Jag orkar verkligen inte! Jag sa ju egentligen att jag skulle plugga i stort sätt hela dagen. Men har jag gjort det?! NEJ! Fan vad dum jag är,också har vi ju liksom prov i det imorgon? Toppen Ida,verkligen,TOPPEN! Fan vad less jag blir på mig själv! Så nu är klockan för sent för att jag ens ska få in nått i mina tröga skalle. Och tänker ist försöka sitta vid datorn,MEDANS jag pluggar. Ska även hinna duscha. Ååååå! Fan vad sur jag är nu!

Någonting positivt som skett idag är ju iaf att jag,pappa & brorsan tog en tripp till Skutan & fikade. Men innna vi kom till skutan käöndes de som om vi åkte igenom hela Hudiksvall. Brorsan skulle tydligen övningsköra. Så först till pappas jobb för att hämta papprena & skylten. Sen åkte vi ändå bort till FORSA,& sen till Skutan?! Aja,gott med fika var det iaf. Sen som sagt var ska vi ju tapetsera om mitt lilla lilla rum här hemma hos pappa. Så jag har kollat på en massa tapeter på nätet idag. Ska ju ha en fondvägg. Ska nog har vitt & svart eller vit & silver. Tror de blir bäst med vit & svart. Vit med svarta blommor eller något liknande hade jag tänkt mig. För de går inte att ha det helsvart heller. Men jag hittade en massa tapeter/bilder osm man kan ha som fondvägg. Bl a dom nedan. Fast som sagt var så ska jag ju ha svart med vitt eller vitt med silver. Men kolla kan man ju alltid göra. Ha det bäst!

Bl a dom här fina tapeterna hittade jag:






Är dom inte fina? Vad tycker ni?
Har ni några bra tips vart man kan kolla på fina tapeter på nätet så kan ni väl komentera sidorna? :)


                             / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela