idamartinakarlsson

SÖNDAG MORGON!

Publicerad 2009-03-29 11:22:07 i

Godmorgon! Vaknade vid nio ungefär. Låg kvar i sängenf ör att föröska somna om. Men det är så typiskt,för när jag väl har vkanat så är jag verkligen klar vaken. Ganksa jobbigt! Iaf,så har jag bara suttit här vid datorn,& har precis ätit frukost. Ska snart smsa/ringa Karin & fråga när hennes buss kom igen tillbaks till Sveg. Kanske hinner träffa henne en sista gång innna hon åker. Hoppas! Igårkväll när jag gick & la mig kände jag att jag hade värk i knät. Ont gjorde det. Också nu imorse när jag vaknar,då har jag jätte ont! Går inte att beskriva! Så nu går jag runt & halltar. Typiskt! Men iaf,så idag ska jag & pappa upp på Dollar Store för att kolla lite. Bl a på en gardin stång åt mig,eller två. Pappa har köpt ett nytt tyg som jag ska ha för glasdörrarna,slipper jag ha det vinröda med blå fula blommor,det ser förjävligt ut! Men nu som sagt har jag fått ett svart ist. Så jag ska alldeles strax gå & ta ner det fula tyget. Så ska vi tvätta klockan fyra. Eller ja,pappa ska göra det,hehe. Så ska jag duscha klockan sju senast tror jag. Så går jag & lägger mig senast klockan åtta. Då är jag riktgit pigg imorgon. Det blir bra! Men nu ska jag gå & ringa Karin & ta ner det förjävliga tyget. Ha det bäst!


Det får bli en bild på Karin,mig & Jannike. Världens bästa brudar,det är Karin & Jannike det! Hur skulle jag klara mig utan er? Det skulle jag inte. Jag älskar er. Tack för igår kväll,den var hur rolig som helst! <3




           
                                  / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela