idamartinakarlsson

SÖNDAG

Publicerad 2009-03-22 10:11:28 i

Buhuu,nu är det redan söndag & imorgon börjar skolan igen. Jag pallar verkligen inte! Även att vi har HK prov imorgon,har inte tränat ett piss & måste däröfr sitta & plugga i stort sätt hela dagen idag. Roligt...not! Vaknade för en timme sen ungeför,kändes som om klockan var typ elva,men klockan var ju inte ens nio. Gårdagen var roligt iaf. Jag & pappa cyklade ner till Mani's,där mötte jag upp Robert som också skulle jojjna. Vi drack Coca-Cola,åt chips med guacamole,snackade & skrattade. Sen satt pappa kvar & jag & Robert stack till Skutan för att ta oss lite fika ist. Där satt vi & jag garvade & garvade & garvade,Robert är så himmla rolig,& de värsta är ju de att jag fattar inte vad han får allt ifrån,hehe! Sen cyklade vi runt på stan,gjorde inte så mycket mer. Robert körde mig på cykeln till Statoil ungefär,där sa vi hejdå & var & en gick hem till sig. Sen när ja gkom hem var jag sjukt trött. Så ja gsatt mig lite vid datorn,bläddrade i IKEA katalogen,pratade med mamma i telefon & sen gick jag & la mig. Då trodde jag att klockan var strax efter tolv någon gång. Men klockan var ju bara tio?! Men de struntade jag i & la mig ändå. Och nu har jag som sagt vaknat,ska väl snart äta frukost antar jag,är lite smått hungrig faktiskt,även fast jag tryckte i mig så otrligt mycket igår! Usch,jag mår illa bara jag tänker på hur mycket jag åt! Men nog pratat om mat & annat. Nu ska jag nog göra iordning frukost,sätta mig vid daotrn & kolla påkansk eAndra Avenyn? Ja så får de bli. Så ska jag även kolla lite grann på tapeter om de finns nå bra hemsidor ,här i Hudiksvall då. Pappa lovade nämligne mig igår att vi ska tapetsera om hela mitt rum,jag sa att om vi gör de så kan jag diskca i två månader. Så de gick han med på & vi har till och med skakat hand. Ska bli en fondvägg. Så nu är jag glad,har längtat så himla mycket efter att få tapetsera om mitt rum. Just  nu ser de ju förjävligt ut,med alla dessa kluddmasse fläckar på väggarna,USCH säger jag bara! Men nu måsta jag kila. Ha det bäst!


En sådan mummsig muffin blev det för mig på Café Skutan igår!




                        / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela