idamartinakarlsson

TISDAG

Publicerad 2009-03-24 20:01:45 i

dagen;

matte
handledartid
NO
lunch
svenska
teknik

Matten jobbade jag på bra,hann diagnos & börja på blå kurs. Handledartiden fic vi reda på en massa. Bl a att dagen skulle sluta tidigare. NO hade vi prov. Jag gruvade mig hur mycket som helst,men när vi väl fick provet kändes det riktigt bra. Hoppas bara att det går lika bra som det kändes. Jag gjorde det bästa jag kunde & bättre kunde jag inte göra! Svenskan fick vi en ny bok som vi ska börja läsa på nu. Också fortsatte vi att skriva på våran berättelse. Tekniken var bara på halva lektionen,sedan skulle alla lärare iväg på konferans. Skönt! Iaf så på tekniken började vi med en ny uppgift. Ska tydligen hitta på ett eget fantasidjur,som ska kunna hoppa upp på en låda & medans den hoppar eller direkt efter den hoppat ska den kunna kissa eller bajsa? Haha,jag förstår inte hur man kan komma på den idén. Sen kom pappa & hämtade mig,så åkte vi dirket till XYZ. Där inventerade jag lite,stog med Lotta & prismärkte en massa. Sen åkte vi & handlade,sen hem,nu har vi precis ätit. Ska kolla klart på AA nu & sen nu om en kvart ska jag kolla på ''Den rätte för Rosing''. Sen fort in i duschen & sen sängen. Ska försöka,lägga mig tidigt ikväll. Men nu måste jag fortsätta kolla AA. Ha det bäst!


''Den rätte för Rosing''!


                    
                             / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela