idamartinakarlsson

TORSDAG

Publicerad 2009-03-26 15:48:24 i

dagen;

matte
språk
SO
lunch
slöjd


Matten jobbade jag på bra. På mindre än 40 minuter  gjorde klart ena läxan & började på den andra. Snart klar,för dom två första har jag redan gjort. För att vaa jag så är det riktigt bra gjort,jag brukar annars göra läxorna(ungeför 5 stycken)dagen innan eller något sånt,hehe. Språket hade vi vikarie,Andreas hade vi idag. Jag & Cissi satt oss i glasrummet & jag skickade låtar fårn hennes mobil till min. Och Cissi själv satt & läste ur sin bok. SO började vi med frågorna & hade även genomgågn på dom. Såg ut att vara väldigt många frågor,men de gick ganska så snabbt faktiskt! Lunchen var det fisk,& det smakar ju som det gör,äckligt! Så eftersom att jag hade hittat en femtiolapp på golvet lite tidigare idag,så frågade jag & Matti vela hänga med på Jambo & käka där ist. Det vela hon såklart göra,så hon jag & även Josse,Carro & Sara hängde med. Det var trevligt! Sen när vi kom tillbaks hade vi slöjd. Bobbo är i Umeå & pluggade,så vi fick ha en annan gubbe. Han verkade snäll & MYCKET bättre än den andra snubben ''som kunde allting & var så van vid sånt här'',eller INTE! Så som tur var slapp vi ha honom. Typiskt att det skulle vara nå fel på slipmaskinen,då kunde vi inte slipa mina brädor,men jag limmade ihop dom andra lite mindre brädorna & sen satt vi i stort sätt & pratade hela lektionen. Satt mest & pratade om gymnasiumet. Och att jag & Petra vill gå fordon. Jag tycker det skulle vara skit roligt! Att lära sig mecka,& en massa annat om bilar. Jag som faktiskt är lite intreserad av bilar,tro det eller ej! På sommarn ÄLSKAR jag att gå på crusing! Så sjukt jävla kul! Men men,vi får väl se hur det blir. Knakse slutar med att jag blir bil mekaniker när jag blir stor. Man vet ju aldrig! ;) Och ett stort plus är ju att det finns så otroligt snygga killar som amn kan kolla in,hehe! Men nog pratat om det. Iaf så slutade vi sen,skulle inte gå på a-pass idag. Alla lärare skulle diskutera betygen. Så det var ju skönt att få sluta lite tidigarre iaf. Så då vart det rask fart hemmåt. Har kollat lite på tv,suttit vid daotrn,lyssnat på musik. Nu har brorsan laddat ner musik åt mig på datorn,efterosm att man inte kan göra det på pappa otroligt sega dator,så då kunde min snälla brorsa göra det åt mig ist! =) Men nu ska jag ta mig en promenad med hörsnäckorna i öronen & lyssna på en massa musik,medans jag går en promenix. Härifrån,till xyz, gå där borta vid Mo skola(Sanna) & sen hem igen. Det blir en lagom bra vända det! Ska börja röra mer på mig nu,sommar är ju snart här & då vill man juse bra ut! ;) Senare ikväll blir det en dusch,kanske lite pluggande,mat & troligtvis städa som vi alltid gör på torsdagar. Ikväll kommer ju även världens underbaraste person,Karin. Så som jag har längtat efter min brud! Känns som om det var år sedan! Kanske hinner gå ner & ge henne en sån stor kram som jag sa att jag bara vela göra! =D<3 Men nu ska jag som sagt gå. Ha det bäst!











Minnen med världens bästa & mest underbaraste! =)




                          / Ida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela