idamartinakarlsson

Världens mest underbaraste.

Publicerad 2009-03-22 20:55:51 i

Just nu så känner jag att jag bara vill åka till Karin & krama om henne så hårt att jag spricker! Jag saknar henne för mycket. Hon är i Sveg för länge,jag klarar inte av att vara ifårn henne så länge! De går inte! Hon är det som gjort så mitt liv har en mening. Utan henne skulle jag inte vara den jag är idag. Det är tack vare dig som jag tagit mig hit. Jag litar på dig till 110% & jag älskar dig med hela mitt hjärta. Lämna mig aldrig. Lova det. För lämnar du mig,då lämnar jag världen. Om du skulle dö,då skulle jag också dö. Du betyder allt för mig. Och du är den person som står mig närmast här i livet. Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig. ♥


VÄRLDENS MEST UNDERBARASTE PERSON.


Jag älskar dig.
Har alltid gjort.
Kommer alltid att göra.


                                 / din Ida. ♥

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2009-03-28 09:49:14

ida! <3333333333333333333333

Postat av: Ida

Publicerad 2009-03-28 23:05:29

Jag älskar dig Karin.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela