idamartinakarlsson

1 maj

Publicerad 2009-05-01 12:19:19 i

Godmorgon!

Igår kväll var jag så trött så jag gick & la mig runt elva. Så vaknade jag klockan 08.00 imorse,yippie -.-! Men jag låg & läste lite ur boken jag,men då blev jag bara såå trött så jag somnade om igen efter en stund & vaknade 11.05 nu igen. Så nu har jag kollat lite på tv & ätit frukost. Ska snart duscha & fixa mig. Sen ska jag väl ut,det är strålande väder ute idag. Det är över 20 grader i skuggan,undra hur varmt det är i solen då,det är ju helt vindstilla också. Skönt! Sommaren är påväg,yey! Men senare ikväll ska jag väl äta & klä mig lite varmare eftersom jag ska träffa Robert,vi ska väl som vanligt ut & ränna på stan,kanske Skutan som det alltid brukar bli också. Vem vet,vi frå väl se! Men nu ska jag iaf fortsätta lyssna på musik en stund & sen gå & duscha. Ha det bäst!



Tänk vad härligt att ligga på Hölick nu!


                           / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela