idamartinakarlsson

<3

Publicerad 2009-05-17 15:29:07 i

Om du ändå kunde vara här. Jag saknar dig.  Jag älskar dig. Karin du är verkligen världens bästa.
Att ha en vän som verkligen förstår en,som man kan berätta allt för,som bryr sig,är snäll,omtänksam,rolig,det är det mest värdefullaste & vackraste man kan få.
Tänkte slänga upp lite bilder på minnen som jag har med Karin,världens bästa.



You're simply the best,better then all the rest, you're better then anyone,anyone I've ever mett.
If I could reach the stars, I'd give them all to you
.





















Du ska bara veta hur mycket jag älskar dig!














Om det inte hade vart för dig hade jag inte vart den jag är idag. Utan dig är jag INGENTING.


Peace and Love

Kommentarer

Postat av: k

Publicerad 2009-05-18 21:53:33

JAG ÄLSKAR DIG IDA!

Postat av: k

Publicerad 2009-05-18 21:53:43

JAG ÄLSKAR DIG IDA!

Postat av: karin

Publicerad 2009-05-18 21:56:42

jag älskar dig ida!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-18 21:56:57

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-19 09:33:24

Jag kommer alltid älska dig Karin,jag är så otroligt tacksam över att jag har dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela