idamartinakarlsson

AND IIIIII WILL ALWAYS LOVE YOUUUU

Publicerad 2009-05-18 21:25:26 i

Hejsan! Nu har jag haft feber i stort sätt hela jävla dagen,irriterande hosta,snorig & täppt i näsan & har ont i hela kroppen. Jag pallar fan inte! Och jag måste vara frisk till på torsdag,men just nu känns det verkligen hopplöst 6 de känns som om jag aldrig mer kommer bli frisk. Mamma kom ju hit med ett gäng filmer & te imorse,så jag har legat i soffan & kollat på filmer hela dagen,sovit också då. Men bl a så har jag legat i en sjö i soffan så mycket som jag grät när jag kollade på Underbara Älskade! Jag kan absolut inte kolla på den filmen utan att sitta & grina! Den är så sjukt bra,spännande,sorglig & gud vad bra den är!! Hur som helst så har vi ätit lite mat nu också, även att det känns meningslöst för mig eftersom att jag varken är hungrig eller känner någon smak..Inte kul! Men nu sitter jag & pratar lite med Karin på msn,& har precis kollat på Talang,Julle Allstars gick vidare,great & den lilla killen som sjöng! Alltså jag vet ingen annan kille som sjunger så bra,det är helt sjukt! Så när han gick vidare & började gråta glädje tårar så började jag också grina,haha jag är hopplös! Hur som helst tror jag att jag ska göra mig en kopp varmt Grönt Kvitten te & tappa upp ett varmt bad. Skulle vara riktigt skönt!


JAG ÄLSKAR DIG.



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela