idamartinakarlsson

DET VAR 17 ÅR,17 ÅR I STADEN DÄR JAG VÄXTE UPP,MÄRKER DU HUR FORT DET GÅR

Publicerad 2009-05-15 16:47:36 i

dagen;

Iggesund,museum
idrott


Dagen börjar 09.35 då vi tar bussen till Iggesund för att gå på museum. Då när vi är där sitter vi & väntar på farbrorn som skulle visa oss runt. Och trots att jag har strumpor,jeanstights,linne & tjocktröja,+jacka på det så håller jag på att frysa ihjäl! Jag mår verkligen inge bra idag & nu känner jag mig bara dåligare. Har ont i halsen,hosta,ont i hela kroppen,yr mm,usch det är verkligen inte kul! Iaf så var vi där i kanske 1½ timme,sen tog vi bussen hem till Hudik igen. På bussen var jag så trött så jag trodde jag skulle somna,haha! Men som tur var lyckades jag hålla mig vaken. Iaf så sen när jag kommer till skolan igen så sätter jag mig & äter med Petra & Maja. Sen for jag & Petra iväg till skidstadion för att göra klart en sista kontroll i orienteringen. Och jag stannad jag vet inte hur många gånger för jag var så yr & hade ont överallt. Iaf så efter ett tag som vi sett spindlar,pratat om björnar & grävlingar & lyssnat på musik så hittar vi...Petra kontrollen,tack Petra,hade det inte var för dig så hade jag nog vart
kvar i skogen just nu,haha! Sen efter det cyklade jag till kyrkan där jag träffade Jannike,Gabbi & Josefine,jag & Jannike gick hem till henne. Just nu har vi ätit lite yougurt,vattenmelon,banan & annat gott! Sen nu sitter jag här i soffan med Jannikes dator i knät & latar mig medans Jannike går runt i hela deras hus & städar,tihiii! Men nu ska jag snart cykla hem I think,känner mig inte så kry & Jannike ska snart iväg. Så ikväll skajag nog köpa mig glass,chips eller nått annat gott & gosa ner mig i soffan framför Ramp & Talang 09,Julle Allstars ska ju vara med ikväll så man måste ju kolla! 

 



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela