idamartinakarlsson

DET VAR EVIGHETSSEKUNDER TRE KORTA ANDETAG

Publicerad 2009-05-18 11:26:17 i

Godmorgon! Idag är jag hemma från plugget igen,eftersom att jag aldrig blir frisk...Jag har vart sjuk i snart en vecka! Och mamma säger att jag måste ha en helt feberfri dag innan jag går tillbaks till skolan så imorgon måste jag också vara hemma. Men jag hoppas verkligen att jag kommer vara feberfri imorgon så jag kan gå på onsdag,annars missar jag tre prov. Jag har nämligen SO,matte & spanskaprov på onsdag. Sen ska vi ju redovisa svenskan också. Det är så himla mycket nu & dom sätter ju betyg om två veckor tror jag det var,då vill man ju helst inte missa allt! Sen spanskaprovet vet jag inte alltså, våran nya lärare är ju ju hel konstig,hon säger att om man är sjuk på onsdag då provet är så är det inte säkert att man får göra det?! Vad är de liksom?! Man ska ju inte behöva missa ett prov bara för att man är sjuk & inte få någon chans att göra det sen! Hon yrade & sa att det är speciellt med just det här provet. Men Ursula sa ju innan hon gick att det var somett vanligt prov som vi har haft tidigare,så man måste ju få göra provet. Annars jävlar! Hur som helst,idag skulle vi egentligen börjar med våra redovisningar i engelskan & ha HK prov. Sen på eftermiddagen skulle vi ha friluftsdag & jag & Mattis skulle prova på golf vilket jag sett framimot,men nu blir ddet ju inte så. Typiskt! Menmen,vad gör an en dag som denna nu då när man sitter & hostar sönder & har feber? Mamma kom hit med ett gäng filmer & gott te till mig iaf. Så nu har jag gjort iordning Grönt Kvitten te & snart har jag kollat klart på Heartbreak Hotel. Blir väl bara en massa filmtittande idag & ta det lugnt & försöka bli frisk. Men nu ska jag återgå till filmen.


<3



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela