idamartinakarlsson

FREDAG

Publicerad 2009-05-08 15:43:27 i

dagen;

träff med blivande sjuorna
lunch
SO
engelska
idrott


Idag skulle vi egentligen ha sovmorgon till halv elva,men det blev till kvart över tio ist för att vi skulle träffa de blivande 7A. Men jag var där halv tio för att jag skulle hjälpa Lasse med att ta hant om klassen,kände mig nästan som en lärare,haha! Iaf så visade vi runt dom i hela skolan,fyllde i frågepapper & åt tillsammans med dom. Sen efter det så hade vi SO & jag jobbade faktiskt på ovanligt bra idag. Kändes riktigt bra! Engelskan övade våran grupp på dialogen i en resturang. Men det är så typiskt för det är alltid någon som ska vara borta i våran grupp så vi har väl inte hunnit träna alla tillsammans innan vi ska göra det. Idrotten idag skulle vi vara på Björkberg,Löpning/Orientering. Och eftersom att jag absolut HATAR orientering så tog jag,Carro,Mattis,Josse & Petra oss en ''jogging'' tur på 1,5 km,eller vi skulle göra det. Dvs, vi går in i parken som finns där & sitter & snackar,sen joggar vi tillbaks så vi ska verka anfådd. Hehe! Sen nästa tisdag ska vi springa två varv runt Lillfjärn & jag känner att om jag ska klara av det så måste jag verkligen träna upp min kondis tills dess. Fan vilken dålig kondis jag har! Det är helt sjukt! Just nu sitter jag här i idrotts kläderna,mamma &båda brorsorna har kommit hem,så nu dunkas det musik på högsta volym igen. En vacker dag kommer jag vara döv alltså! Snart ska jag röjja på rummet & hoppa in i duschen,sen blir det väl att vi ska äta,kanske åka på Hemmakväll & kolla på tv med massa gotta & bara mysa ikväll. Känner att jag ät väldigt trött också. Men nu ska jag som sagt var ta mig i kragen & börja röjja undan & duscha.





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela