idamartinakarlsson

GÖTEBORG

Publicerad 2009-05-08 20:54:28 i

Jag längtar tillbaks så himla mycket till sommaren 08 i Göteborg. Jag & Beatrice åkte på ishockeyläger,Maria Roohts läger,sveriges ishockeylandslag damer,lagkapten där. Vi hade så grymt kul! Tänkt lägga upp några bilder på när vi var där. Enjoy!














































Shit vad jag saknar det!Framförallt självaste underbara vackra Göteborg,Sofia & Becca. Vi hade så grymt kul brudar! Vi måste träffas igen! I love you ladies!


Peace and Love

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-05-14 21:01:48

Spelar du hockey? :) Vad kul, det gör jag med :D

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-14 22:04:26

Nej faktiskt så gör jag inte det,men har alltid velat! :) Min kompis,Beatrice var i Globen,Kanada & så & tävlade,då blev hon Sveriges bästa målvakt. Så Maria Roth vela ha med Beatrice på hennes läger hon hade i Göteborg i sommras! Och det var ruskigt kul! :D

Men som sagt var,skulle gärna vilja börjar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela