idamartinakarlsson

GRACIAS MAMMI!

Publicerad 2009-05-06 21:03:31 i

Igår satt jag & mamma & pratade om vad jag önskar mig i födelsedagspresent,även om jag inte fyller år förens den 27 augusti. Men iaf så sa jag en massa saker som jag vill ha & en utav dom sakerna var ni vet sådana där ord i trä,trä bokstäver eller vad man nu ska kalla det. Också idag när mamma kom hem från jobbet så plockade hon fram träbokstäver i ordet ''love''. De var så fina & jag blev såå glad,jag tycker dt är så fint med såndana ord på väggen & hyllor & på fler ställen. Så jag ställde mian i fönstret. Det blev väldigt fint. Sen har jag pratat med min älsklings Jannike,vi ska gå på stan & titta imorgon har vi bestämt. Roligtroligt! Jag har kommit på världens bästa födelsedagspresent,hoppas bara på att jag får det,en till ska också,men det är jag säker på att jag inte kommer att få tyvärr.....


Såå fint blev det tycker jag! Min stil också! Vart så nöjd! :D


Denna brud imorgon,det kan ju inte bli bättre! Du & jag det är så det ska va. <3



Föresten så shoppade jag lite i helgen ju,här är det. Ett par jätte sköna & jätte fina short & ett par snygga brillor!



Jag lägger in lite nya bilder som jag såg att jag hade nu.


När jag & Jannike var ut till Maln på en promenix .


Min sötplutt till igelkott! I love you sweetheart!



Jannike står vid ett snöberg på Skidstadion.



Söt Josefine.



Moi!


Sakerna jag köpte i Stockholm kommer nu också såg jag,slänger upp dom också!


Stockholm köp!


Sthlm köp!


Sthlm köp!


Sthlm köp!


Sthlm köp!


Sthlm köp!


Allt Sthlm köpt tillsamman!



Kolla vad söt Jannike är i lockat hår! :)


Me


Tihi..


En ofixad Ida.


En till bild på en ofixad Ida.


Mohahaa!



Jag i min nya bikini,visst är den snygg! :D


Moah!


Jag & Jannike hyrde bästa Bert! :D


Jannike satt & snorade ner min säng ett tag 6 hade typ feber  huabua min lilla plutt! :( Man ser ju på bilden att hon inte ser så frisk ut 6 att hon har pappersbitar i näsan för att det rann så mycket...


Den här spegeln har jag fått av mamma,eller snarare av mormor & morfar,vi ska måla den vit 6sätta upp på väggen. Så länge som jag velat ha en stor spegel!

Nu blev det ett gäng bilder,en hel del faktiskt. Men det skadar inte med för mycket bilder. Nu är klockan 21.00 & jag ska lägga mig & kolla på film eller kolla på Efterlyst.



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela