idamartinakarlsson

He knelt to the ground and pulled out a ring and said, "Marry me, Juliet - you'll never have to be alone.

Publicerad 2009-05-14 22:23:29 i

Det blev ett litet kort inlägg nu också då. Sen senaste inlägget har jag ite gjort speciellt mycket. Jag har ätit mat,duschat,kollat på efterlängtade Miami Ink! Jag trodde det var mamma som hade den kanal det sänds på,men så var det inte,det var ju pappa som har det. Härligt,jag ska vara hos pappa i två veckor & det går varje kväll,hell yeh! Iaf så har jag suttit & svarat på gulligaste Majjas brev,hon är så söt så man vill äta upp henne! Tänkte nämna nu också att om ni undrar vad jag kommer börja ha för rubriker så är det meningar ut låtar,så dom som vela veta ni vet nu. Men nu är klockan tjugo över tio,sitter & pratar lite med Emil på msn & måste snart lägga mig. Tänker ngo gå till plugget imorgon tror jag,vill inte missa. Även att vis ka till Iggesund på nått museum imorgon,får vi väl se hur det blir. Så missar vi ännu en timmers sovmorgon,gjorde vi förra fredagen också,då skulle vi ju ta hand om de blivande sjuorna. Typiskt! Om det ändå kunde vara fredag idag så kunde det vara lördag imorgon. För som sagt då ska ju jag,Jannike,Jonas & Emil på cruising. Och jag & Jannike ska ju på Julle uppvisning. Imorgon är ju även Julle Allstars med på Talang 09,så missa inte det! Dom kommer säkert äga hela dansgolvet. Men nu måste jag verkligen lägga mig & sleepa.


Slänger upp en bild på folket jag ska umgås med på lördag.
Emil                         Jonas                      Jannike
Kommer säkert bli super duper kul!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela