idamartinakarlsson

HEMMAFESTER & EN STULEN BIL

Publicerad 2009-05-24 13:21:27 i

Godmorgon godmorgon! Jag vaknade kvart över tolv idag jag,brukar jag göra väldigt sällan. Igår tog jag,Tommy,Karin,Cornelia & Ellen en liten mini tripp i bilen,vi skulle handla & åkte ut på Maln för att kolla på den nya resturangen. Det blir ruskigt fint! Sen åkte vi hem,gick upp till mig en liten stund sen låg vi där & halv sov så Karin gick ner till sig & sov. Jag gick & spelade kort med pappa & Gun,självklart så vinner jag iaf en gång,eller vi ala vann en varsin gång. Sen gick jag & la mig & somnade bumms! Så idag nu har jag vaknat. Idag är det en depp kväll som väntar för Karin åker hem,då blir jag alltid jätte deppig & ledsen & sur. Hur som helst så ska jag snart fixa mig & sen ska jag ta tag i pluggningen. Gud vad jag HATAR att plugga,det är det värsta som finns! Imorgon ska vi ju redovisa den där jävla engelska saken,som ska utspela sig på en resturang,hoppas det går bra iaf! Önska mig lycka till & håll alla tummarna! Också har vi HK prov 6 det är nog inte lika svårt. Hoppas jag. Så då har jag engelska redovisning,HK & spanska prov imorgon. Svenska redovisning på tisdag/onsdag. Matte prov & kanske spanska prov på onsdag. SO rov ska jag inte ha utan jag tar en hemuppgift ist. Sen engelska prov på fredag. Känns iaf lite bättre nu. Har pratat med Kasper också,det var inte så svårt att redovisa svenska boken,skönt! Men nu ska jag läsa lite bloggar först & sen ska jag fixa mig & plugga,sen träffa Karin för sista gången på ungefär två veckor nu. :( Riktigt sorgligt!


Om vi inte hittar någon annan klänning på stan så ska jag nog ha den här på examen,fin eller hur?!


I LOVE it!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela