idamartinakarlsson

HJÄLPTE TILL PÅ MIN BRORSAS RESTURANG MINA VÄNNER VILLE VARA SOM HAN

Publicerad 2009-05-23 19:47:17 i

Hejsan hoppsan! Nu är jag propp mätt vi har nämligen grillat. MUMMSIGT VÄRRE! Det var såå gott! Som jag sa så låg jag & kollade på film där ett tag & sen direkt efter mitt inlägg ungefär så stck jag ner till Karin som hade kommit hem från stan. Hon hade gått på kanevalen eller vad det var. Jag orkade inte gå ner & jag hade planerat att jag skulle plugga. Hur som helst så startade vi en film, det blev älskade ''Rosa''. Tycker den filmen är så mysig,speciellt när det är på Gotland den utspelas. Fast vi hann inte alls kolla länge innan vi kom på att vi skulle ner på Kvantum. Så då stack vi dit,köpte godis & sen hem igen & fortsätta kolla film. Sen kom Karins lillesyrra igen & satt där med oss. Sen skulle jag upp & äta. Och som sagt så skulle vi grilla,så det blev grillad kryddkorv,grillade majskolvar,potatis,bea,mangosås,dricka mm. Gott,ruskigt gott var det! Och nu sitter jag här proppmätt. Nu sitter jag här & lyssnar på musik & väntar på att Karin ska spela in klart. Hon skulle duscha & spela in,så skulle vi träffas sen. Men nu vet jag inte när hon kommer bli klar eller hur lång tid det kommer ta,så jag vet int evad jag ska göra. Jag har lust att gå ut & hitta på nått,men hon kanske är klar snart nu så jag håller mig inne iaf. Kanske ska starta filmen igen? Kollade på Ramp - Tonårsföräldrar tidigare idag också,JAG ÄLSKAR BEBISAR! Uppfatta mig inte fle nu,men jag skulle jätte gärna vilja ha en bebis nu,även om ja gär så pass ung. Skule jag bli på smällen skulle jag fan behålla barnet,det går ju jätte bra för väldigt många som är ung när dom får barn. Jag kollad ein en blogg där det var en tjej som var 13 år när hon blev mamma?! Wow tänkte jag & tänkte att hon måste ha det skit jobbigt & haft det jätte svårt 6 kan inte vara så bra mamma. Men nu idag är hon 19 år & barnet är 6 år. Idag är jag lite emot dom som säger att när man är ung är man inte kapabel till att ta hant om ett barn bara för att man själv är barn. Men struntprat säger jag! Vissa aknske inte är det,men väldigt många är faktiskt det också! Sen finns det ju trettioåringar som inte är kapabel till det också,så det har faktiskt ingenting med åldern att göra! Sen att dom kommer skrika & behöva mat & allt sådant det är ju någotning man måste räkna med!



Kolla den lilla fossingen & den lilla handen,urgulligt!!



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela