idamartinakarlsson

I DON'T CARE IF MONDAY IS BLUE

Publicerad 2009-05-28 16:43:06 i

Hejsan svejsan! Matten idag fick vi tillbaks vårat prv,dvs jag,Mattis & Linn fick det. Jag tyckte det kändes jätte bra,& var ganska så säker & hoppades på ett VG. När jag fåt tillbaks provet så står det VG-. Ingen big deal egentligen men ändå,& jag hade haft åtminstone VG om jag inte hade slarvat på två stycken,en hade jag gjort en sak fel,bara ens ak liksom,& på en sak skulle det stå 3,25 & dum som jag är så tror jag att jag skriver en 3 men skriver en 8?! Fan också,men jag är ändå super duper glad,för jag vet att jag gjorde mitt bästa,bättre kunde jag inte göra,jag svarade på allt,jag fick VG- & jag hade bara två slarv fel. Men det känns ändå så himla surt alltså,men men sånt är livet! Språket fick vi också tillbaks provet,jag trodde jag skulle få VG där också,eller väldigt nära iaf. Men där fick jag bara G,enligt Ingejerd,enligt hennes gränser för betygen,men hon skulle prata med Ursula om hur hon bedömmer. SO gick vi igenom,var inte lika jobbigt som jag trodde,fast det var ändå jobbigt. Slöjden idag blev jag klar med det jag skulle göra klart,så nu har jag målat  klart & ska dit & hämta imorgon. Great! Vart nöjd också. Och det var våran sista slöjdlektion för åttan,kanske våran sista slöjdlektion för hela högstadiet,kanske hela livet. Men gud vad hemskt det där låter! Men det är så att det är bara ett begränsat antal elever som kan gå i träslöjden,då om det blir för många så kommer Bobbo måsta flytta över elever till sy. Men det tror jag inte händer. Sen hade vi a-pass  då jobbade jag & Linn med äckel frågorna till den äckliga boken vi har läst. Vi fick som tur var lite hjälp av Monica också. Sen slutade vi & nu har jag cyklat hem. På torsdag slutar vi som går träslöjd redan tjugo över elva,nice! Nu har jag precis svull som jag är ätit upp ett mini wienerbröd(stavning),två kakor  två glas juice. Gud vad jag är svull & äter mycket! Snart kommer jag se ut som ett berg av fett. Usch! Just nu sitter jag 6 kollar på älskade  Andra Avenyn men måste snart sluita,jag har engelska prov imorgon 6 har inte pluggat någotning,har inte ens kollat på det. Så jag måste verkligen plugga. Men jag akn vara uppe lite längre ikväll också,vi har ju sovmorgon till halvc elva imorgon,så jävla nice!


SOMMAR! <3



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela