idamartinakarlsson

JAG BLEV ETT MÅNDAGSBARN, HELA LIVET BLEV EN HELG IGEN

Publicerad 2009-05-29 16:49:01 i

Hejsan hoppsan! Svenskan idag fortsatte jag & Linn med frågorna, & Inger var på dåligt humös vilket jag tycker hon har vart väldigt länge nu. Jag frågade bara om jag & Linn fick sitta ute & jobba för mer koncentration & till svar får jag: Varför ska du sitta ute & jobba när vi är så få i klassrummet?!  Hur fan ska jag veta det liksom, jag trodde hela klassen skulle vara där. Men tydligen inte,så inger får utbrott på mig för INGENTIGN & jag blir på dåligt humör. Alltså hon har mens fan varannan dag!! Det är helt sjukt. Jag hatar när jag inte vet vart jag har folk. Hur som helst,jag pallar inte prata om henne. SO hade jag inte tänkt göra provet,men eftersom att om man gör det på onsdag så har man ingen chans att göra omprov,så jag försökte att göra provet idag & det är ju bra,för då vet jag vad ajg måste träna på när Lasse skcikar mail på om jag klarade det eller inte. Sen skrev jag på det flesta uppgifterna förutom de två as långa sista,men det var VG/MVG det också så. Vi får väl se! Engelskan hade vi prov,jag skrev på det mesta,men lite saker var jag osäker på,men det kändes ändå bra. Även att Inger blev sur/irriterad bara för att Linn satt på ett visst sätt & för att hon inte satt rakt fram,det är nå fle på henne! Sen idrotten skulle vi vara på Björkberg & spela fotboll. Jag som verkligen inte är någon bollmännsika & som är så himla bollrädd skrek så fort jag fick bollen. Men det gick väl bra ändå,kul var det faktiskt! Sen har jag cyklar hem,fikat,kollar nu på Wallander,har läst bloggar mm. Ikväll blir det äta mat,mysa framför tv;n med gotta. Och till det blir det Ramp & Talang 09. ALLA MÅSTE RÖSTA PÅ JULLE ALLSTARS I TALANG IKVÄLL. VORE JÄTTE ROLIGT OM DOM KUNDE KOMMA VIDARE & DOM ÄR SÅ GRYM PÅ ATT DANSA,DOM GÖR DERAS GREJ! Kom igen nu gott folk,rösta rösta rösta!
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen & packa upp & sådant. Jag kopierade Mattis text som står nedanför bilden,orkade inte skriva eget.



RÖSTA på Julle Allstars! Tittarna har halva makten i Talangs semifinaler. Du röstar på din favorit genom att ringa eller sms:a, se nummer nedan.

Julle United Allstars, Cheerleading
Ring 099-402 01
Sms:a JULLE till 72 400


Pris 5:70 per samtal + ev operatörsavgift, 5:00 per SMS + ev operatörsavgift.

Det är ingen idé att rösta innan fredag kl 20,00 då numret aktiveras.

 tv 4 kl 20.00 ikväll!

Heja heja heja fram Julle Allstars/ Glada Hudik och Svensk cheerleading!!!



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela