idamartinakarlsson

JAG SÄGER LYS LYS SOM DEN STJÄRNA DU ÄR

Publicerad 2009-05-21 17:55:55 i

Hejsan! Idag vaknade jag kvart över elva,var lite oväntat. Jag gick upp & smsade med Karin,så åt jag frukost. Sen efter ett tag tog jag mig ner till Karin,där satt vi inklusive hennes pappa & lyssnade på låtar som hon & hennes lillasyster Corne spelat in. Det är så roligt att lyssna! Speciellt på Karin,hon är såå GRYMT DUKTIG!! Sen drog vi på en promenix,först ner till Freasses & beställde en barnbox för vi var lite småsugen & jag var törstig,så satt vi där i säkert en timme & bara babblade på. Sen gick vi ett helt varv runt Lillfjärn & tillbaks hem igen. Sen vet jag absolut inte vad som har hänt med Karin,men gud vad hon tänker på vad hon äter  min lilla sötis. Hon är verkligen jätte noga,vela knappt äta pasta. Jag har aldrig hört henne sådär förut,haha! Sen drog vi ner på Kvantum med hennes pappa,Karin kommer in & känner sig vilse precis som mig när jag var där första gången. Sen trodde hon att hon tappat bort Tommy så där sprang vi runt & letade efter hennes pappa i en främmande affär,hahaha! Roligt var det iaf,sen gick vi hem igen,fast den här gången till mig. Först har vi suttit på balkongen & snackat lite,sen tog vi oss till mitt rum & la oss för att kolla på Heartbreak Hotel,fast jag tror vi både nästan låg & halvsov. Sen stack hon ner & jag somnade bumms! Sen nu har jag ätit mat,wook. Och just nu sitter jag här &väntar på att jag ska gå ner till Karin igen så ska vi nog vara ute. Sen kanske in till henne igen för pappa ska städa hela lägenheten & jag vill inte vara här då. Men nu ska jag återgå till tv;n I think.


Här är min brorsson Vince. Nu har lillpojken min blivit så stor,ska slänga in lite bilder som pappa har tagit på honom. Får ni se min bror också,ni som inte har sätt honom! :)



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela