idamartinakarlsson

KARLSSON,KARLSSON,VÄRLDENS BÄSTA KARLSSON,VACKRA,SNÄLLA,LAGOM TJOCKA KARLSSON - KARLSSON,KARLSSON,HOY HÄR KOMMER KARLSSON,MAKA PÅ ER FÖR NU KOMMER KARLSSON

Publicerad 2009-05-16 12:05:24 i

(Rubriken passar mig bra!)

Godmorgon! Igårkväll kollade jag på Talang,Julle Allstars var med & dom gick vidare,men det visste jag redan att dom skulle göra. Sen fick ju Bert en semla också,gjorde han nog lite gladare. Sen satt jag lite vid datorn,åt pizza & sen somnade jag en snabbis i sängen. Sen när jag jag ligger & halv sover i sängen & pappa vet att jag inte är nå kry så kommer han & säger att han ska ner på Skutan,& att jag måste ner & hämta tvätten. Man ba..ser du inte att jag sover...? Jag säger nej,vet inte hur många gånger,men han ger sig inte & tillslut säger jag ja då. Så ställer jag klockan för att jag inte ska glömma bort det eller om jag skulle somna om. Så vaknar jag igen,en kvart efter att jag egentligen skulle ner & hämta tvätten. Då har alltså min mobil slagit av,typiskt. Iaf så går jag ner,hämtar allt förutom det i en tvättmaskin,men jag går ner igen för att ta ut det. Självklart ska någontign hända då också. Då hinner jag inte ta ut den,dom stänger tydligen av alla maskiner efter en viss tid,så blir sjukt förbannad & typ står & slår & sparkar på maskinen,haha! Fan vad jag inte var glad då. Så jag går upp igen,försöker ringa pappa men får inget svar. Så jag skriver en lapp & lägger på golvet så han ser när han kommer hem. Sen slänger jag mig i sängen & somnar med en gång! Nu har jag iaf vaknat,eller det var väl ett tag sen. Jag har inte ätit frukost än,såd e måste jag göra. Sens ak jag fixa mig,kanske ska duscha eller så också,vi får se. Sen klockan 14.00 ska jag & Jannike vara nere på idrottshallen för att få bra platser till Julle uppvisnignen. Sen när det är slut ska väl vi hem & äta,sen ner på stan igen & träffa Jonas,& kanske Emil,vet inte om han skulle upp eller inte. Vi får väl se hur det blir. Iaf så ska vi gå på cruising & så,sen kommer vi förhoppningsvis sova över hos Jannike,får se hur det blir,annars blir det väl hos mig då. Men nu måste jag käka.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela