idamartinakarlsson

LÅT HELA VÄRLDEN SE DITT VACKRA LEENDE

Publicerad 2009-05-20 22:34:51 i

JAG HAR FÅTT TILLBAKS MIN SMAK & LUKT!! Iaf lite av det,så nu känner jag lite smak av det jag äter. Ni anar intehur befriande det känns! Så nu har jag äntligen fått ta tag i den där vaniljbullen som legat i köket,den har jag njutit av & nu ligger den helt plötsligt i magen. Tråkigt men sant,hade inte haft någonting emot en till,gluppsk som jag är! Nu är Karin i här i Hudik också,har pratat med henne en snabbis,vi kanske ska ses imorgon. Sen har jag pratat med mammi,vi ska ta någon dag när jag kommer till henne,så ska vi gå & shoppa examen kläder då. Alltså jag gruvar mig inför nästa vecka. Jag har fyra prov & två redovisningar. Känns bra...inte. Sen svenska boken ''Mina drömmars stad'' som vi ska ha läst ut,vilket jag inte har gjort. Men den har jag bara fjärde delen kvar,den är kort så det går fort. Men jag har ju inte läst på flera dagar,tycker den är super duper tråkig,ointressant & som jag har sagt tidigare så vet jag ju knappt vad jag har läst för att jag har glömmt bort allt & bara blä. Och nu ska vi ju redovisa det nästa vecka & jag är såå orolig över att om jag inte gör det här bra så kommer jag bli sänkt till ett g i svenskan & det vill jag inte,för jag är verkligen super nöjd med mitt vg,men jag är så himla orolig,var det svårt att göra redovisningen? Sen är jag rädd att jag inte kommer klara SO & spanska provet...HK & matte är jag iaf lite säkrare på än SO & spanska,men vi får väl se hur det går. Håll gärna tummarna på att det kommer gå fin fint! Men jag får så ont i magen när jag blir nervös,det är hemskt! Men nu måste jag tänka på nått annat. Ska nog göra mig kanske en macka? Och placera mig framför tv;n i soffan som jag gjort de senaste fyra dagarna åter igen kolla på Heartbreak Hotel,vet inte hur många gånger jag har kollat på den filmen nu.





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela