idamartinakarlsson

LÖRDAG KVÄLL

Publicerad 2009-05-02 21:04:40 i

Hejsan! Tänkte bara slänga in ett litet inlägg här & säga att dom som har tråkigt får gärna ringa/sms mig! Nu ska jag sätta mig & smälta tacosen som jag åt för en stund sen,har precis gjort dipp som står i kylskåpet  väntar på mig,hackat upp gurka & ska precis till att kolla på '' Dirty Dancing 2''. Jag har inte sett den men har sett den på reklamner &sådant,tycker den verkar bra. Någon som har sett den? Sen hyrde jag två andra filmer också,men jag vet int eom jag ska se på dom,vi får väl se. Jag kan ju kolla imorgon också om det är så. Kanske blir att jag cyklar iväg till Cissi en sväng sen också,om hon orkar & om jag rokar. Och om vi båda får tråkigt. Vi frå se hur det blir. Men nu väntar soffan,tv;n,dippen & allt annat gott på mig inne i vardagsrummet. Så nu måste jag kila. Ha det bäst!


Dirty dancing 2


Step Up 2 THE STREETS


WITHOUT A PADDLE


                            / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela