idamartinakarlsson

LÖRDAG

Publicerad 2009-05-02 13:50:14 i

Hallå,idag skiner solen,det är hur varmt som helst & jag är på toppen humör! Vaknade redan vid 09.00,då satt jag med mamma & kollade på tv,åt frukost & lite sånt där. Sen vid elva någon gång åkte vi till Gröna Systrar för att köpa en blomma till Kina,mamma ska nämligen på fest hos henne ikväll. Sen när vi hade vart där så åkte vi ner på stan en sväng för att kolla. Det är någonting specillt idag på stan också,det var hur mycket folk som helst & det var en massa som uppträdde mellan Guldsmeden & Fyren. Iaf så har vi gått där i kanske 1½ timme & nu är vi hemma igen. Känns att man har vart i solen också,man är alldeles kokhet & det bränner på armarna. Fick med mig lite saker hem också. Bl a ett par bruna shorts. Jag har brist på shorts nu,eller jag har ungefär fem par shorts,men jag har ju växt ur alla? Så nu passade jag på att köpa ett par på H&M för bara 98kr. Det är ju hur billigt som helst. Också fick jag med mig hem ett par nya solbrillor från Ur&Penn,för enbart 20kr?! Det är ju löjligt vad billigt det är,men jag ska ju absolut inte klaga! Så nu kan jag nog lämna tillbaks Jannikes solbrillor som jag fick låna av henne,för nu har jag ju fyra par jag kan välja mellan,tihi! Just nu känner jag att jag är lite trött eftersom att vi har gått väldigt mycket idag. Så jag funderar på om jag ska ta mig något gott,kanske godisskålen i famnen & slå på tv;n & se om det är nå bra som går. Annars blir det väl en film. Och som sagt var så ska ju mamma på fest ikväll då,så jag blir helt ensam hemma,för jag antar att brorsorna ska på stan & ränna eller hem till ex Lövis eller Mattis. Så jag ska cykla ner till Hemmakväll sen & kolla om jag hittar någon bra film som jag kan hyra. Och till det blir det godis,gurka & morötter & dipp. Egentligen har jag lust att ränna på stan ikväll jag med,men jag antar att Robert inte får vara ute nå länge för sin mamma ikväll heller,så vi får väl se hur det blir. Ska även äta tacos från igår,YUM! Men nu ska jag kila. Hör bara av er om ni har lust att hitta på någonting. Ha det bäst!


Får bli en bild på härliga Möljen här i Hudik,så vackert & så härligt att bara sitta & softa!


                    / Ida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela