idamartinakarlsson

MÅNDAG

Publicerad 2009-05-11 17:32:30 i

Det är måndag & idag har vi operationdagverket! Fast eftersom att mamma fyllde år igår skulle vi städa på lördagen,så jag har redan gjort mitt jobb för idag. Smart,eller hur? Iaf så idag vaknade jag redan klockan 09.00 av att mamma väckte mig 6 sa att hon skulle till hörsel kontrollen. Mamma har ju ett jätte problem med örat,hon är nästan döv på ena örat. Men iaf så gick jag upp &startade Skärgårdsdoktorn & gjorde mig frukost. Sen la jag mig & läste ut boken. Nu har precis börjat på tredje delen,känns inte så vidare bra,menmen det är som det är....Ska försöka läsa så mycket jag bara kan idag. Också har jag legat & smsat med sjuklingen Emil som låg & stekte! Orättvist!
Kom på att jag aknske ska berätta lite kort om vad jag gjorde igår på mammas födelsedag. Det började med att jag skulle åka & köpa jordgubbar till tårtan,men det slutade med att jag fick komma hem med jordgubbsströsell. Även att kortet krånglade när jag skulle betala. Men det funkade tillslut. Sen kom Catarina & Amelie & gratulerade mamma,vi fikade & hade kul som vanligt. Sen senare kom mormor & morfar,då åt vi god mat & hade det trevligt. Jag hoppade upp på cykeln & cyklade till Jannike för att mysa lite med henne som har sovit 8 timmar på hela helgen. Iaf så satt vi vid datorn,satt 6 as garvade,smsade med Emil,hon ritade på mig,jag satt fast lösnaglar på henne,finfint blev det! Sen innan jag skulle hem så tog jag mig en titt i hennes garderob för att kolla om jag hittade någonting som ja gkunde ta. På lördag ska hon göra samma sak fast i min garderob. Tog med mig hem fyra plagg iaf. Så gjorde jag någontign som jag aldrig mer kommer att göra. Jag satt & sög på en sån där fisktablett,tyckte inte att det smakade ett dugg. Men sen gick den sönder & det smakade lite fisk. Jannike står & as garvar medans jag står & spåttar ut all sörja ut genom fönstret. Sedan säger hon att jag ks aprova tugga den,& dum som jag är,men jag ville ju prova på hur det var,så tuggade jag den  FY FAN vad äckligt det var! Som flytade fett,men det är ju fiskleverolja,bläbläblä! Men sen cyklade jag iaf hem efter en mycket rolig kväll(som vnaligt med världens bästa Jannike). Så när ja gkommer hem så berättar jag allt för mamma 6hon säger att det är jätte bra att ta sånna där fisktabbletter. Så nu ska jag börja ta sånna 6 se om det gör någotnign. Hon har flera kartonger med 30 kapslar i varje,& mamma som inte tål fisk kan ju itne äta dom. Så då fick ajg alla hennes kartonger ist. Gracias mammi! Men iaf så gick jag & la mig efter det. Och dagens historia har jag ju dragit redan! Men nu tänkte jag lägga in lite bilder fårn igår  dagen i Snarböle,´hur min helg sätt ut helt enkelt. Och efter det tänkte jag packa eftersom att ja gks atill pappa idag,sen ska jag äta & sen cykla hem till honom. Sen blir det väl att jag ska packa upp allt igen &sen läsa ur boken. Och här kommer bilderna,enjoy!

Jannike jag är så otrolgit tacksam över att jag har dig. Underbarare personer får man leta efter. Jag älskar dig,har alltid gjort & kommer ALLTID att göra. Du är min andra halva. Jag älskar dig.


















Världens vimsigaste med gulligaste vovve!


Världens bästa & roligaste morfar!




Världens bästa mamma! Jag älskar dig!






Haha,så jävla ful!



Sötaste lilla Frans!


Världens bästa gudmor(mer som min moster)! Hoppas jag kan komma till dom nu i sommar & passa barnen & jobba i ladugården! Hoppashoppashoppas!






Sötaste lilla Ossian!






Snälla JOhan,min så kallade ''gudfar',haha!




Vi saknar er så oerhört!




















Mamma köpte bokstäverna så att det bildade ordet,LYCKA. Jag fick LOVE.


Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela