idamartinakarlsson

MINNS DET ÄN IDAG EN VATTEN FESTIVAL,MINNS ATT INGEN VILLE HEM

Publicerad 2009-05-25 14:50:33 i

Hejsan!Engelskan idag skulle vi redovisa resturang saken. Jag hade gruvat mig som fan,men det var ju bara kul efteråt & det gick jätte bra även om vi glömde bort vart vi var ibland. Var faktiskt inte lika farligt som jag trodde att det skulle vara! HK hade vi prov,kändes väldigt bra! Men vi får väl se om två veckor hur det gick för på måndag-tisdag ska vi ha elevensval 6 då är vi inte ens på skolan. NO fick jag reda på att jobbet ska vara inlämnat imorgon?! Jag som har vart sjuk i en vecka & inte vetat någonting får reda på det dagen innan,känns inte såå bra då. Så är jag i början,även om det inte är så mycket kvar. Denna vecka är det verkligen pluggapluggaplugga varje dag. Spanskan började det med att hon sa att vi skulle göra prov dom som inte gjort det. Men jag hade tolkat henne fel & hon hade agerat helt fel. Så det blev lite strul där men det löste sig. Jag ska göra provet på onsdag ist. Sen slutade vi 6 nu har jag cyklat hem. Så när jag kommer hem först så är jag påväg in i rummet & då har mamma gjort renovering av mitt rum,total renovering! Det blev fint ,men jag var inte alls beredd på det! Så nu står sängen i mitten av rummet,datorn står på ett helt annat ställe,jag har fått en ny byrå,& en massa andra nya saker. Kul! Kändes lite ovant bara,så jag måste vänja mig vid det här nu. Också har mamma satt upp den nya hela kropps spegeln nu,så nu när jag speglar mig så ser jag hela mig,inte bara överdelen. Härligt! Men idag så blir det väl mest bara plugga,packa upp sakerna sen när pappa kommer senare ikvä'll. Det har redan gått två veckor hos pappa & nu ska vi till mamma igen,kul men känns otroligt konstigt. Det känns som om vi vart hos pappa i max en vecka,men inte då. Nu är vi tillbaks här. Så är jag lite små sur på mamma också,jag visade henne klänningen som jag visade i inlägget igår,den kostar 399 kr men jag har sagt till mamma att vis ka dela på prset på det jag ska ha till examen. Men då blir hon sur & säger att jag redan bestämmt mig 6 att vi int ekommer gå på stan & kolla på nått annat,dåb lir jag sur när hon säger så & inte vet någontign! Men men,detlöser sig väl...hoppas jag! Men då måste ju hon & jag på stan snart också,så jag kan kolla. Det är ju knappt tre veckor kvar & jag vill inte vara ute i sista minuten...Men vi får väl se hur det blir. Men nu ska jag fortsätta med att lyssna på musik,så ska jag äta nått 6 plugga & sen ska jag väl starta en film. Längtar tills på onsdag också,då ska jag & pappa på foxtrot kursen igen. Drt var fkatiskt riktigt roligt,fast jag trodde det skulle vara jätte tråkigt.




Hoppas jag får kan komma lite tidigare i sommar & stanna där ett tag & vara banrvakt mm. ! Annars kommer vi iaf jag & mamma,det ska bli såå kul!




Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela