idamartinakarlsson

ONSDAG

Publicerad 2009-05-13 22:23:46 i

dagen;

bild
matte
lunch
språk
svenska
SO


Bilden idag jobbade vi på & jag blev klar med min kända bild som jag gjorde. Skönt! Matten jobbade jag på bra & hann göra heal blåa kursen,good! Språket vart det inte så jätte mycket kändes det som,men iaf lite. Är lite ovant med den nya läraren Ingejärd också. Svenskan fortsatte vi bara läsa,men jag minns inte vad jag har läst & jag känner bara att det är värdelöst,rent ut sagt VÄRDELÖST! SO var det bara jobbigt idag,kunde inte koncentrera mig & jag var hur trött om helst. Efter det slutade vi & jag cyklade & mötte världens bästa Jannike. Vi har nu köpt biljetter till Julle uppvisningen,skojs! På lördag ska vi gå. Lördagen kommer alltså vara fullpackad,så småningom ska Janniek sova hos mig på fredag,då vakanr vi väl kanske vid elva-tolv någon gång,ska väl fixa oss & ha kul,sen klockan tre blir det Julle uppvisning(ska kolla å grymma Mattis POattis & Josse Bosse),sen efter det ska vi väl typ hem 6 äta. Sen kommer ju Jonas & EMil sås ka vi gå på cruising med dom. Kan ju inte bli en bättre lördag! Iaf så gick vi en sväng på stan & så,hade kul som vanligt. Sen tog vi oss en fika inne på Guldsmeden,där det var no people,lugn & skönt var det! Och vi beställde en as stor ny choklad tårta,shiiiit vad mummmmmsssssigt det var! Jesus vad det var gott, & otroligt mättande! Iaf så sen efter det måsta jag hem på direkten eftersom att jag & pappa skulle på Foxtrott kurs idag. Jag var riktigt nervös innan för att jag skulle göra bort mig eller så,men det gick faktiskt riktigt bra & för att vara nybörjare så ägdejag dansgolvet! ;) Men hhur som heltst var det faktiskt riktigt roligt! Tycker jag det är lika roligt kommer jag nog fortsätta efter den här kursen som är nu! Men jag & Jannike har ju bestämmt att vi ska prova på bugg också,så det ska bli kul 6 spännande,när det nu blir! Iaf så sen efter det åkte jag & pappa & handlade 6 sen hem. Då när ja gkommer hem ringer mamma & säger att Jonas vill att jag ska slå på mobilen,men ajg har inga batterier,sen ringer hon ungefär fem minuter senare igen & säger att jag måste skynda mig 6 ringa honom så visst gör jag det. DÅ ÄR UNGEN I HUDIK! Så jag fort slänger mig på cykeln & åker ner till skutan där han & Micke var. Vi gjorde faktiskt inte speciellt mycket,Micke frågade hela tiden om jag visste någon snygg 6 kåt tjej,haha,jävla kåtbock säger jag bara! Men vi hade väl kul,som sagt även om vi inte gjorde något,men det var äl kul för att jag fikc träffa världens bästa Jonas igen,har inte träffat honom på 2 år?! Så det var riktigt kul! Sen halv tio gick deras tåg så det var bara att ge Jonas en stor kram & sen precis när jag hoppade upp på cyklen börjar det spöregna/hagla. Lyckat! Så jag trampar allt vad jag har. Sen nu är jag hemma,har precis ätit pannkaka & nu ska jag knarka lite halstabletter & sedans ova. Kankse smsa lite med Emil eller Jonas eller någon också,vi får se! Jag håller nämligen på att bli förkyld,jag nyser & har jätte ont i halsen & är lite lite snorig. Men jag hoppas att det kommer gå över innan helgen. Annars får jag väl gå väldigt välklädd på Julle & cruisingen då. Men det ska nog gå bra! Har bara vädligt väldigt ont i halsen. Tror Emil har smittat mig via alla sms,haha! :) Men nu måste jag kila!



Cruising i Hudiksvall 16/5. Cruising i Söderhamn 23/5.


Julle United våruppvisning,wiho!


Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela